Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I70v88a 64M44a28r24k29o18v30á

6. 10. 2020 20:30

To je na román, viďte?...:-)R^

1 0
možnosti
IL

I42v57a85n11a 35L88a33n79c67e

6. 10. 2020 14:01

Tak to musela byt podpásovka, když babičce dědeček sdělil na smrtelné posteli, že miloval někoho jiného. Já vím, jak moje maminka nemůže zapomenout, když můj otec před dvěma roky ležel v nemocnici a bylo to s ním špatné, tak on vzpomínal na svoji první lásku, kterou měl před moji maminkou: nějakou Marušku. Mamka ji zamlada znala. A takové měli moji rodiče krásné manželství: byli spolu 63 let. Jeho vzpomínání ji asi dalo pořádnou "facku", a to je asi dobře, protože to možná pomáhá mamince, že život nevzdává.

Přeji Vám spoustu krásných dnů a hodně zdraví.R^R^R^

1 0
možnosti
LI

Márinka byla dědova velká láska, když musel na vojnu, tak jí otec provdal, tak to bývalo... A babička dědu milovala už od svých 14-ti a na sestru žárlila i po její smrti. Sama mi kolikrát říkala: "Potřebovala jsem to vědět..." A o tom je vlastně život, děda možná ani nevěděl,co říká...

1 0
možnosti
Foto

Vaše dragounská babička byla opravdu silná žena. Představte si nějakou dnešní mladou ženu, která se dnes pro nějakou prkotinu s mužem okamžitě rozvádí - a často tím zbavuje svoje děti jejich otce.. Pěkný článek, paní Ludmlo. R^

2 0
možnosti
LI

Navíc všechny děti porodila doma sama, tím ale nechci obhajovat dnešní domácí porody. Tehdy to tak bylo a ona pro okolí byla ta, kterou k těžké hodince vždycky volali...

Díky paní Mirko

0 0
možnosti
Foto

zase jsem byla hubatá:))...tak to sluníčko můžu dát až dnes:):-) někdy bych vás strašně ráda potkala:):-)

1 0
možnosti
LI

Díky - ráda, moc - v Plzni by to šlo!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Od babiček jsme se toho mohli moc co učit:-)

1 0
možnosti
LI
Foto

Zdraví není samozřejmost, buďme za ně vděční. Jo, a brát život jaký je s pokorou a bez reptání - to je velké umění. To já bohužel zatím neumím, pořád si na něco stěžuju.;-):-)

R^

1 0
možnosti
LI

Já i po čtyřech operacích čtyř zubů moudrosti (každém zvlášť), na rozdíl od božské Liz...;-)

1 0
možnosti

Nic ve zlém, ale psát o dobrém dědičném kořínku po devíti operacích je poněkud troufalé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Chápu to, že je to myšleno tak, že je všechny ve zdraví přežila...;-)R^ A v tom má pravdu.

2 0
možnosti
MB

Měla pravdu Vaše babička. R^

2 0
možnosti
LI

Nejen maminka, pan režisér, ale i babičky mají pravdu...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik