Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ludi, i svatá trpělivost by asi rázem vyprchala a "horní" soused by nestíhal zdrhat, jak by za ním kde co letělo!

1 0
možnosti

Naštěstí (pro něj) házím špatně;-)

1 0
možnosti
Foto

to nebylo kapání ale průtržR^;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-D

Nikdy nezapomenu, jak jsem pomáhala bratrovi, kterému soused o patro výš "vysprchoval" byt, vyšlapávat vodu z koberce. To byla šichta. Kam se hrabe výšlap na Sněžku.

1 0
možnosti

Ano, dá to zabrat, kam se hrabou výšlapy...

0 0
možnosti

Už je to za námi, teď jsme mimo (na chalupě) - ale "mimo"8-o jsem tehdy byla dlouho...R^Díky:-P

0 0
možnosti
Foto

R^Lumilo, prominte, ze se smeju, ale tohleto tak duverne znam. Skoda (nejen) toho kafe:-)

1 0
možnosti

Smích ;-D, ten léčí, díky...

1 0
možnosti
Foto

Pěkný patálie v půl třetí ráno!:-( Přeji brzkou likvidaci živelné katastrofy. Hlavně aby se nestalo něco horšího...8-o

1 0
možnosti

Snad už - pro pánajána - nebude, i když "hůř" vlastně může být vždycky;-)

1 0
možnosti

Upřímnou soustrast. Já bídná hříšnice přiznávám, že i sousedé pod námi si užili. Jednou naši kluci, pak nedotažený nový odpad z vany, pak pračka. Když s pláčem a s rukou v sádře přišla sousedka, lekla jsem se. Měla čerstvě vymalováno a voda tekla stupačkovou šachtou z osmého patra až do přízemí. Nebylo to naštěstí od nás.

1 0
možnosti

Nám se jednou (tehdy ještě starý) odpad uvolnil a potopa byla až do přízemí - ze 4. patra. Ale to co popisuju, to je snad každý rok 8-o, to je i na mou zkoušenou hlavu až až - :)

1 0
možnosti
Foto

R^Myslím, že ženskou nezajímá, kde je závada u sousedů. Buse tu spoušť muset likvidovat a z toho by mi káplo na karbid i v současném suchu.;-)

U nás dva roky po sobě vytekla stoupačka. Naštěstí pro mě vedlejší, ale bylo to kvalitní.

1 0
možnosti

Svatá pravda, to mě dokáže rozpálit jak se říká " ;-€ ". Ale - můj drahý mi zdatně pomáhal - a pomáhá, to musím uznatR^

1 0
možnosti

Esli je v pekle voda, musí to tam vypadat podobně jako u vás...

3 0
možnosti

...bodejť, v pekle je voda horká, přímo z kotlů.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik