Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

My máme v zemi za duhou už pět hvězdiček.

1 0
možnosti

Dívat se pozorně, až zablikají... -:)

0 0
možnosti
Foto

Taky tam mám už tři hvězdičkyVR^

1 0
možnosti
Foto

R^to jste napsala krásně-chápu naprosto protože já bych tam někde měla mít ty psí hvězdičky už třiVR^

1 0
možnosti

Máte, jen se na tu letní noční oblohu pozorně dívejte... - :)

Hezké léto a díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak já Vám rozumím. Napsala jste to krásně a citlivěR^.

1 0
možnosti

Díky moc a - dobrou, hezkou noc... -:)

0 0
možnosti
Foto

R^Hvězdička, to je krásný, to mě ještě nenapadlo...

2 0
možnosti

Ano, mně to tehdy někdo říkal a přišlo mně to moc R^krásný... -:)

Díky;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, to je krásné. Máme to podobně s kočkamaV:-)

1 0
možnosti

Našim známým kočky furt něco rozbíjejí, vázy, misky a tak.

Kamarádka si stěžovala, že už manželovi říkala, ať si pořídí lepidlo. Jako na ty střepy. Měla jsem sebou vnučku mé švagrové a ta se mě v autě zeptala: "Tetičko, to oni chtějí přilepit ty kočičky k podlaze?!"

Pardon, že jsem se smála;-D;-D

Hezké dny;-)

2 0
možnosti

taky bych potřeboval, aby mi kluk vypudil kunu, ale zatím se mu to asi nedaří...jinak není nikdo lepší než onR^R^R^

3 0
možnosti

Klukovi domluvte a "on" o jistě zmákneR^. Bude mu to jen trochu trvat, "holky" jsou kapánek čipernější;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik