Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ No, nevím, co by tomu svíčkovému výcviku řekli kynologové?!!:-/;-)

1 0
možnosti
LI

Třeba to bude nový výcvikový "trend"...;-D.

Díky.

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo... Vy máte dneska svátek, žejo? Všechno nejlepšíV:-)V a čtu Vás moc rádaR^

1 0
možnosti
LI

Ano a díky moc :-)milá Radko.

A jsem ráda, že mě čtete. I já Vás, patříte k těm mnoha;-), na které klikám. Jen mám občas pauzy...)))

1 0
možnosti
LI

Díky moc;-D a dobrou noc...)))

1 0
možnosti
VF

Také jsem přičapla do křoví, hrozně se mně "chtělo". Ta úleva!!!

Pak jsem se probudila. (No fuj, Věro.)

2 0
možnosti
LI

;-D;-D;-DVe křoví nebo na mezi u lesa - budiž.

Hezké dny...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, to je krásný příběh, úplně toho psího tvora vidím i tu přičaplou návštěvu.;-DR^

3 0
možnosti
LI

Díky Jitko, událo se to přesně tak a ne jinak.;-D

Měj se krásně a díky

1 0
možnosti
Foto

Možná to pes pochopil, že si návštěva "značkuje" teritorium a zkrátka zasáhl. Jo svíčková je holt svíčková - přece se nebude dělit.;-DR^

2 0
možnosti
LI

Už je to tak, není nad staročeskou ;-)nezdravou :-Pstravu.

Díky a hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

Tak - na otravné návštěvy.. Ten knteligentní hafan to vystihl... A možná by konal i bez svíčkové, psi se dovedou vcítit. . Hezký, Ludmilo. :R^

1 0
možnosti
LI

Pejskové mají široké srdceV, my jednoho takového (malého) měli.

Díky a užijte si víkend...)))

0 0
možnosti
JS

:-) na přičapené jedině se psem v záloze ;-DR^

1 0
možnosti
LI

Škoda, Wolf je už taky tam někde nahoře;-(. Jinak souhlasím.;-)

A hezkou SO a NE.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DTo musel být pohled!

O tomhle vykládala s oblibou moje babička. Její babička či stará teta prý klidně přičapla na náměstí mezi lidmi. Nejomílanější informace o této ženě byla, že nenosila spodní kalhotky.:-)

1 0
možnosti
LI

To byl. A já byla i trochu zlomyslná, viděla jsem, že zpozorněl. Ale babu jsem nevarovala;-D;-D. To nebylo ode mě ;-)hezký.

Hezké dny příští...)))

1 0
možnosti
MV

ty jo, este, ze se nevyvalela v tom, s cim pricapla....

1 0
možnosti
LI

Pěkně mě štvala 8-oa Wolfík to vyřešil za mě.;-D;-D;-D

Díky, hezké podletí...)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik