Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J92a84n 63P52r78a69ž30á86k

26. 12. 2016 16:44

R^Nejste v tom sama, Ludmilo. Já pro změnu občas bojuju se sudoku, které má vyplněná tak tři čísla a tváří se naprosto nevyluštitelně. Tedy aspoň pro mě nevyluštitelně:-)

1 0
možnosti

Díky, já ráda hádám rovnou tajenky. I život je vlastně velká tajenka?. Snad bude líp. Zdravím.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-D luštění jako adrenalinový sport;-D;-D

1 0
možnosti

Tělem nesportovec8-o, jak ráda uvádím, ale zato duší... A to nám - holkám, byť ve vyšším věku, pořád stejně sluší;-). Díky.R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem na tom podobně, jako Jana, ale už se na ty mršky křížovky chystám. I když, po tom Tvém zážitku, nevím, nevím, jistější bude asi to vínečko.;-D Ludmilo, pohodové a úsměvné dny přeju!R^

2 0
možnosti

Díky R^, po delší době jsem se "vrátila" na tyhle stránky... A díky Jitko za milá slova.:-)

1 0
možnosti

J66a60n 81Š50e16s82t97á91k

26. 12. 2016 10:04

no jo, tomu co křížovky tvoří to tam ovšem kolikrát skočí samo. jE ALE FAKT, že trošku ohledu se dá brát, takže když se tam má vepsat "za pár", tak se křížovka nemá ptát jako za kolik to máme my veteráni, ale raději, za kolik to měli dřív záklaďáci těsně před civilem;-D

1 0
možnosti

Je to tak;-) a ne jinak...)))R^

0 0
možnosti
Foto

J45a53n69a 78M75a63j14o65v97á

26. 12. 2016 9:58

No nazdar, ke křížovce jsem si nesedla snad patnáct let...od doby, co jsme přestali kupovat noviny, protože se dají číst na internetu. Dát mi do ruky křížovku (jakoukoliv), budu nad ní sedět pětiletku.

Vám gratulace oběma a doufám, že jste si to s tím vínkem pak užily skvěle.

2 0
možnosti

Se skvělými kamarádkami se člověk nasměje.;-D Tedy, když je čemu. A tomuhle, po pár deci, jsme se smály jako "zamlada.";-D;-DDíky moc.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Takže radši normální křížovky, jo?;-)

1 0
možnosti

Jasně! Prima jsou kombinované křížovky s číselkami, fajn jsou i samotné číselky, sudoku, přesmyčky...

Díky;-D

1 0
možnosti

... a háj na pět? .-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik