Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nouze naučila Dalibora housti. Myslím, že to bratranec zvládne. Jaképak rozmazlování.;-DR^

1 0
možnosti

Anebo si podá inzerát a bude to zase z bláta do louže ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Myslím, že u nás by to dopadlo stejně;-D

1 0
možnosti

Uvidím, jak po - dnešku - u nás a kdyby... tak se ozvu (na blogu);-D

Zdravím

1 0
možnosti
Foto

R^Nojo pracka, Ludmilo, to je pro nas chlapy neco podobne sloziteho jako vnitrek jaderneho reaktoru;-D

2 0
možnosti
Foto

Ten reaktor by ti možná přišel jednodušší. :-D

2 0
možnosti
Foto

Kamarádka jednou vyřešila odjezd do lázní tím, že manželovi nakoupila prádlo do zásoby, aby ty 3 týdny stále nosil čisté a nemusel prát. Po návratu asi týden v jednom kuse prala, věšela, sušila, žehlila, až si ta vyléčená záda znovu zablokovala.

Proto navrhuji, rozhodně nic takového nepodnikejte.:-)

3 0
možnosti

Jezuskote, tak to ani náhodou, žádnou blokádu už nehodlám prorážet, natož porážet;-D- a do ̈"lázní" nebo "na odpočinek" pošlu i můj notbook, asi je zablokovanej... pa a díky -:)

1 0
možnosti
Foto

Dalo mi docela zabrat vymýšlení, jak souvisí 4xL s úspěšným vypráním. :-D

1 0
možnosti

A jaká to teprv ́ byla "makačka" pro mě;-D - : )

1 0
možnosti

Moje profese - Textilák Karnola, mne dovedla k úchylnosti. Peru rád! Za jeden z nejlepších vynálezů domácnosti - Pak považuji automat pračku - V podstatě se o nějaké práci, pak ani nedá mluvit. Slogan = Teď na chvíli lehnu si - Pere za mne Zanusssi. Obrovský pokrok, od doby valchy - i běžného gumového zvonu na odpady, (aby tak vznikl onen žádoucí podtlak průchodu vody). Osobně upřednostňuji horní plnění - Cokoliv ještě dohodím. Klasika záhady ponožek - Vložím počet sudý - Vylovím lichý ... ! Dnešní pračky jsou již na úrovni, při odstřeďování je možnost si odložit brýle - Nespadnou. Věhlasný Tatramat neměl chybu + Obliba sexuálního zpestřování života novomanželů ... !

Ta skutečná práce teprve následuje při sušení. Ideální přírodní, s nutností uhlídat vlhkost! Donutit prádlo - Viset vlastní vahou tak, aby bylo "Již předžehlené samo" ! Přesušené prádlo je k ničemu - Doba hrnečku s vodou a fixírkou je zřejmě již za námi! Pak náhrady - Napařovací žehličky sice dobré, nicméně jde o krok opět navíc .

S textilem je sranda - V podstatě živý materiál, zejména u vlněných příměsích - Smršťuje se. Např. se tká na 180 cm šíře, aby finální výstup pro krejčího - byl 150 cm! (Oblekovky, šatovky, Velury, Flaše pláště). Zajímavosti - Na bílém podkladu, je špíny vidět méně, jako např. na černém! = Klasika vlasu - lupů. Celý problém způsobuje Statická elektřina, která je na povrch pak přitahuje! To se dá ošidit Avivážemi - Vyvolají vůni + Ten statický náboj eliminují = Špiní se pak méně! Jinak programy extra neřeším - 50C + předepírka + praní s odstřeďováním - V zásadě platí na vše! Pošlete zmiňovaného člověka + manžela za mnou na školení = Peru dobře - Peru rád ... :-)

3 0
možnosti

Ano, pračka HOREM, to je moje! Nač ohýbat záda... Se školením mého drahého zítra začnu a pak se budeme možná o prádlo "prát" - a já stejně asi vyhraju, i když on je bývalý zápasník (těžké váhy). ;-) Díky a hezké dny.

1 0
možnosti
Foto

Myslím si, že bratranec si jen hraje na hloupého. Chce, abyste mu prala. Vykašlete se na něj, však on se to praní naučí. Když ne, tak bude mít smůlu. Hlavně ho nerozmazlovat. Tím nekonečným opakováním ho jen kazíte. To 4xL nenasvědčuje, že je příliš inteligentní Sorry a ne jako.

Časy se změnily. Můj dědeček například do kuchyně nevstoupil. V rodině se tradovalo, že když tam vstoupil poprvé a babička ho požádala, aby utíral nádobí, tak nějaké (nejspíš naschvál) rozbil. Od té doby do kuchyně nesměl. :-) A měly s babičkou mnoho let krásné manželství.

Můj otec byl dost po něm. Dodržoval, že existuje dělba práce. Otec i já jsme doma také pracovali, ale ne v kuchyni.

Já bych byl také rád po dědečkovi. Doba je však už jiná a asi jsem si nevybíral nejvhodnější partnerky. ;-( Mohu si za to tedy sám.

Rada mého dědečka byla: když se chceš oženit, tak si dobře prohlédni budoucí tchyni, dcera bude po ní, ne-li horší.

3 0
možnosti
Foto

PS. Vy jste asi dobrá manželka: Ráda a dobře vaříte. Váš manžel ještě nikdy nepral. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik