Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve starém činžáku (na podnájmu )se jim zalíbilo... neb temná chodba několika patry... Domů z práce jsem chodila s kýblem na hlavě , protože neni pravda, že se vyhnou... jo, vyhnou, ale dva milimetry nad hlavou... myslela jsem že se zbláznim, utopení v záchodech, co byly na chodbě... Když jsem volala na ochranáře, co s tim, chtěli mi nandat pokutu, že jsem je do toho záchoda vrždou připravila...jeden den jejich denního reje jsem dokonce nebyla schopná do práce jít... přiznávám - na nervy uplně z toho třetího patra sejít.R^:-)

1 0
možnosti

Kdo to nezažil8-o, nevěří. Bylo to jako na plesu upírů...)))

Díky;-)

1 0
možnosti

Netopýry mám moc ráda. Na chalupě jsme je vždycky večer pozorovali při lovu "večeře":-)) Bohužel se něco změnilo, a už jsou vidět jen jednotlivě. Škoda.

1 0
možnosti

Tak to u nás setrvávají a nepřekážíme si. Ve stodole nám nevadí...)))

1 0
možnosti

Lido, zdravim. stejnej zazitek ja jako malej kluk. podkrovni mistnost v chalupe, tma, pac praskla zarovka a kolem hlavy neco susti...ouplny peklo. do dneska si pamatuju!

1 0
možnosti

Přesně tak, když krouží v místnosti, tak šustí. A taky slintají a trousí8-o.

Ve stodole to nevadí, ale v bytě?

Dík za juknutí;-)

0 0
možnosti
Foto

Vzteklinu fakt mají, a jinou než lišky. A smrděj!:-P

1 0
možnosti

No, byl to docela puch :-/ v tom bytě.

Díky...)))

1 0
možnosti

R^ Ludi, to je materiál přímo na hororovou komedii o matce netopýrů - ve dne makléřka v noci netopejr ;-D

2 0
možnosti

Život jako takový je vlastně komedie;-D.

Díky

1 0
možnosti

Mám jich plnou půdu. Chcete si nějakého osvojit?;-DR^

2 0
možnosti

Díky;-), máme jich tu dost ;-D.

A za přečteníR^

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou to taková roztomilá zvířátka:-) Hezký článek, Ludmilo:-)

2 0
možnosti

Ti naši mají krásné černé kožíšky;-).

Mějte se fajn a díkyR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS