Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilo.)))pocit zjevené pravdy na dřeň... nejen ve škole... Ty, prosímtě,........, zpocené mlčení o jméně, ač žaka učím čtyři roky. A co se žáků týká?... malba ve druháku, kopie z knih ..setkání na hodině.po týdnu: no pojd si pro knížku, co děláš?ptám se... Já nevim, takový dvě postavy... je to takový barevný v tlustý knize :)) a to je jim sedmnácT!!! těžký klid:)))Ludmilo:-);-)

1 0
možnosti

Díky milá Radko, klídek nade vše...;-D

0 0
možnosti
Foto

Holky moje, zrovna jsem dneska psala něco o práci s osobami s demencemi, tak vám to pošlu a pak se zachráníme navzájem, jo?

2 0
možnosti

Moc děkuju, už předem a těším se;-D, moc, dobrou noc....

0 0
možnosti
Foto

Joj, tak toto mívám čím dál častěji;-)

1 0
možnosti

A tak se z toho vypíšeme nebo jinak vykroutíme.

Mám notný skluz...:-P

2 0
možnosti
Foto

R^Je, Ludmilo, tak tohle taky mam. Rika se tomu sklo... skle... si zrovna nemuzu vzpomenout:-)

1 0
možnosti

Anebo, že by to byl ten Němec? Může za to možná dědičnost, bývala jsem totiž Němcová...;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTo mi něco připomíná. Včera jsem v půl osmé přišla do práce a jala se řešit rest z pátku, balík, co jsem v dopoledním frmolu nezvládla předat na plicní (zavírají ve 12.30, a po 12 již neberou telefony). A najednou jsem si nemohla zaboha vzpomenout na jméno sestry, kterou v těchto záležitostech vždycky volám. Věděla jsem jen, že má příjmení od B, takové vcelku běžné. Už jsem sumírovala v hlavě, jak to zakecám, když mi došlo, že se jmenuje Markéta. Pak stačilo do adresáře polikliniky zadat "Markéta B..." a vypadla mi jediná. Uf!;-)

1 0
možnosti

Díky za přečtení;-D.

Sotva jsem dopsala, docvaklo mi několik dalších historek. O zapomínání, jak jinak. No, když si člověk nakonec vzpomene, tak to ještě jde. Zatím.

1 0
možnosti

R^Ludi, s pamětí a chlapci našimi nikdy nehrozí nuda R^:-)

1 0
možnosti

A my se nenudíme... ;-D

A jsem už konečně tchyně, od předminulé soboty. Heč!!!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS