Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tak ale popravdě

Už jsem zažila kdeco a tak mě hned tak nic nerozhodí. Ale - popravdě - choroby mých drahých a i ty moje (ale jen ty hnusné), tak ty mě rozhodit dokáží. A to pořádně.

Stojím v hypermarketu ve frontě u kasy, v hodně dlouhé frontě přetékajících vozíků. Kilovky rýže, luštěniny, rýže sáčková, papíry WC, instantní polévky - všechno trvanlivé.

V mém košíku se krčí dva banány, pár pomerančů, jeden TV program (na příští týden) a čabajka. Jejda, trvanlivá. Ale dlouho určitě trvanlivá nebude, jak znám mého drahého. A vlastně i sebe.

"Jéžíšikriste," úpí starší paní přede mnou s jedním košíkem jako já. "Co ty lidi blbnou s těma nákupama. Jeden by řek, že v týhle době je všude plno virusů, dyť je únor."

"Březen, matko, březen" - osopuje se na ní očividný frontový bojovník, stojící před ní, vršíc na pohyblivý pás pyramidu z konzerv. Jedna z nich se odkutálí až k mé noze.

"Hej vy tam" houkne na mě arogantně "podejte mi jí!"

"Když hej vy, tak hej vy," jemně konzervu postrčím - a ona - kutululu -  už je pod pásem.

"Idiot jeden, to byla vepřová?" - směje se na mě u východu ona paní. "Myslíte konzervu nebo hlavu," usměju se i já.

Na parkovišti ke mě přisupí známá s obrovitým nákupem. "U vás je tady všeho dost" souká ze sebe kapku závistivě. "To u nás jsem včera sehnala jen toaleťák a mýdlo."

"A ty už máš doma zásoby?" - vyzvídá.

Popravdě - nějak mě ten humbuk nechává v klidu. My totiž u nás doma, já i můj drahý, pěknou zásobičku máme. Asi třicet kilo špeku, co máme navíc (oba). A s tím se dá přece nějakou tu dobu vyžít. A navíc, nosíme si tyhle zásobičky pořád sebou.

A kdyby náhodou došlo ke znárodňování přebytků, tak bych měla liposukci úplně zdarma. Heč.

 

 

Autor: Ludmila Ibehejová | neděle 1.3.2020 18:31 | karma článku: 35,02 | přečteno: 978x
  • Další články autora

Ludmila Ibehejová

Tak o tuhle morovou ránu jsem si -pane Dušku - nekoledovala a určitě za ní ani nemůžu

Chtěla jsem o všem, co nás tohle jaro postihlo (a hned oba s manželem) spíše mlčet, dokonce i před našimi dětmi. Ale ti mají právo vědět, co se u nás děje a tak s těžkým srdcem jsem je informovala. S těžkým srdcem, plným kamení...

19.7.2023 v 3:41 | Karma: 43,09 | Přečteno: 7031x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Sen je prý jen sen a kdo mu věří...

Sny jsou podle názoru mnohých psychologů a i psychiatrů údajně obrazem nitra, jakousi skládankou úzkostných pocitů, uložených kdesi hluboko v koutku naší duše.

8.4.2023 v 15:08 | Karma: 25,52 | Přečteno: 441x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Jak jsem obdržela dávku ...

A to naprosto nečekaně, bez žádosti a dokonce proti své vůli. V pondělí jsem totiž byla na pravidelné oční roční kontrole, protože pečuji o sebe v rámci svých možností

3.4.2023 v 6:54 | Karma: 28,49 | Přečteno: 936x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Umět se radovat - o to vlastně běží

I malé pousmání by nás mělo automaticky naladit na lepší vlnu. A to bych se na to podívala, aby s takovým úsměvem nebyl svět hned hezčí. Mým bonusem je sametový úsměv naší krásné dvouleté vnučky, který mi dokáže prozářit celý den.

26.3.2023 v 5:36 | Karma: 25,88 | Přečteno: 384x | Diskuse| Ona

Ludmila Ibehejová

Tak tu máme další rok

"Když si delší dobu myslíš, že je všechno špatně, tak to také špatně je" - Murphy. Silně pochybuji, že můj milovaný dědeček něco od pana Murphyho četl. On, bojující kdysi na Piávě, vnímal běh světa po svém. A rád o tom mudroval .

25.1.2023 v 21:47 | Karma: 26,71 | Přečteno: 392x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Íránský prezident je po smrti, potvrdila televize. Našly se trosky vrtulníku

20. května 2024  6:24,  aktualizováno  9:03

Íránský prezident Ebrahím Raísí a ministr zahraničí Hosejn Amírabdolláhján zemřeli při nedělní...

Lajky nestačí, věda potřebuje peníze, říká nový ministr Ženíšek

20. května 2024

Premium Přichází nový ministr Marek Ženíšek, který má za úkol, slovy Miroslava Kalouska, „tančit na...

Za Česko chtějí do Bruselu i Slováci a Němec, šanci má až osm stran

20. května 2024  8:48

Do eurovoleb voleb zbývají necelé tři týdny. V pátek a v sobotu 7. a 8. června se rozhodne, kdo...

Policisté obvinili muže, který v motorovém člunu najížděl na rybáře a zranil ho

20. května 2024  8:42

Policisté obvinili čtyřiatřicetiletého muže z Českých Budějovic z trestného činu výtržnictví a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik