Když jedna o voze a druhá o koze

Člunkový běh včetně sedů - lehů na letišti? Navíc kliky vzpormo ležmo ve stanoveném, normovaném čase?

Před týdnem za mnou přišla dcera jedné mojí sestřenky a klábosily jsme. Slunce šílelo a na zahradě se snad ani lísteček nepohnul. Ani hlásek se neozval. Ovšem kromě těch našich dvou hlasů. Ty se ozývaly jedna radost. A ten Naděnčin notně převažoval.

Když jsem vyslechla, co se kde v příbuzenstvu šustlo, spustila Naďa o zaměstnání. Že chce zkusit Ruzyni.

Byla jsem z vedra asi mírně přešlá a chvílemi snad ani neposlouchala. A tak informaci, o jí čekajících psychotestech, jsem vstřebala bez mrknutí oka. Abych ale vzápětí zpozorněla.

Naďa totiž začala drmolit něco o své ´zdravotní způsobilosti´. Že se svými 55-ti kily (i s postelí - moje připomínka) bude mít asi problém. A to veliký. U tamního posudkového lékaře.

"Holka zlatá, jsi zdravá jak řípa, tak jaká způsobilost", podotkla jsem věcně. Teď už úplně pozorná a čilá. A dodala jedním dechem: "Neboj, každý posudkář se musí oblíznout, až tě uvidí."

Naďa ale, hledajíc zuřivě v kabelce, vytáhla nějaký papír a četla: Fyzickou způsobilost - Vaší tělesnou zdatnost - musíte prokázat těmito výkony: ° Klik vzpor - ležmo, 23 cviků bez přerušení, °leh - sed, 50 cviků v čase 2 minut, °celomotorický test, 25 cviků v čase 2 minut, °člunkový běh 4 x 10 metrů stanoveným způsobem za 12 sekund, °běh na 1000 metrů za 4,5 minuty.

Byla jsem z toho v naprostém šoku a mít třetí zuby, určitě bych je spolkla.

A tak jsem než dodala: "Aby někdo někdy zkoumal, jak rychle běhám, tak to se mi nestalo. A navíc i kliky? A to pobíhání po letištní ploše s letenkami v ruce, to má být jako ten člunkový běh? A co ty sedy - lehy, to je v rámci nácviku před teroristickými útoky?"

A připadala jsem si rázem jako paní ´vtipná´.

Naděnka mě ale rázem uzemnila: "Jaké letiště, říkala jsem ti přece, že chci služebně na Ruzyni, na tu druhou. Třeba do kanclu. To se ale ještě uvidí." Dodala věcně.

A tak to vypadá, když jedna - o voze a ta druhá - o koze.

Hlavní ale je, že jsme se moc a moc nasmály.

 

 

Autor: Ludmila Ibehejová | středa 28.6.2017 16:53 | karma článku: 27,57 | přečteno: 757x
  • Další články autora

Ludmila Ibehejová

Tak tu máme další rok

25.1.2023 v 21:47 | Karma: 26,56

Ludmila Ibehejová

Ach ta domluva...

18.12.2022 v 19:54 | Karma: 24,72

Ludmila Ibehejová

Prokletí velkých prsou

24.10.2022 v 1:42 | Karma: 30,51

Ludmila Ibehejová

Nemusí být zrovna pátek

21.6.2022 v 21:08 | Karma: 26,24

Ludmila Ibehejová

Když se ruka k ruce vine?

29.3.2022 v 17:13 | Karma: 25,02

Ludmila Ibehejová

Dáte si se mnou štamprdli?

20.3.2022 v 16:34 | Karma: 27,21

Ludmila Ibehejová

Soutěžíte, soutěžíme...

6.9.2021 v 12:59 | Karma: 15,34
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik