Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem taková přízemní, protože o létání se mi nikdy nezdálo. Mne dlouho vozil výtah v budově, kde snad ani nebyla střecha, protože výtah zrychloval a vyletěl z domu do oblak, to nebýval hezký sen.

Moje babička říkávala: sen je sen a když se vzbudíš, tak je den.

Krásné velikonoce!

2 0
možnosti

Mám dojem, že jsem v paternosteru ve snu taky nějak hororově jela.. hezké jarní svátky...

1 0
možnosti
Foto

Pre a nielen pre senzitívnejších ľudí môžu byť sny o sebapoznávaní, ale i také nočné mory, môžu kadečo napovedať...A mnohí ľudia majú cez sen rôzne predtuchy...veď ľudský mozog je stále záhada, niekto nemôže povedať či ho využívame a kde sú tie hranice...Pekný večer i Velikonoce.

2 0
možnosti

Předtuchy, to je moje parketa, někdy jsem svoje okolí - hlavně své blízké - šokovala, někdy to bylo i humorné... pohodové Velikonoce

2 0
možnosti
Foto

Sny...to je moje. Mám jednu specialitu, zdává se mi o mámě, který už tu 11 let není. Velmi často se ve spánku setkáváme a já si to moc užívám. Byly jsme si hodně blízké. Asi jsem je dostal pro útěchu, ty sny. Běžně spolu nakupujeme, jezdíme na chatu... V jednom jsem s ní byla dokonce na hřbitově a ukazovala jsem jí její hrob. Společně jsme se smály, jak jsme byli- my všichni sourozenci, její děti, naivní, protože na co hrob?! Copak ho máma potřebuje? Kdo nám nakukal, že umřela? :-)R^

2 0
možnosti

Když se mi po smrti babičky o ní zdálo, vždycky se mi něco nemilého přihodilo, bývalo to zvláštní, jakoby držela nade mnou ochrannou ruku...

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, též jsem měl takovou fantastickou babičku jako Vy. Dodnes na ni s láskou vzpomínám a občas i čerpám náměty pro články:-)

3 0
možnosti

Díky .. stačí zavzpomínat...

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik