Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prajem skoré uzdravenie:-)

0 0
možnosti

Rychlé uzdravení!!!V Také v ordinacích doufám, že všechny přístroje pořádně otřeli dezinfekcí, než je použili na mne. Můj syn, snacha i vnučka měli předminulý a minulý týden "nemocenský". Jsou nemocní každých čtvrt roku. Vnučka je u nás přes víkend až do uterka, tak jsem zvědavá, jestli nás nakazí. Stále chodím do práce, potkávám strašnou spoustu lidí, jsem vedle nich blízko, nakupují se léky na nemoci, ale kovid jsem si přivezla až z Čech.

2 0
možnosti

Covid ale "určitě" nebyl od nás dvou;-)... s rýmičkou si lze poradit - a jaro přece už letí přes moře i k vám - přeju zdraví a zase jen zdraví, to ostatní se samo "spraví"...

0 0
možnosti
Foto

Ach jo. Já si raději nosím v kabelce náhubek (roušku) pro jistotu, že se střetnu s nějakým "prskajícím, kýchajícím nebo kašlajícím objektem, který mě poctí tou dávkou... Faktem ale je, že se to již několikrát stalo a já si na tu roušku vůbec nevzpomněla. A brát všechno humorem včetně sebe sama je prima, na to každý nemá...;-)Karma.

1 0
možnosti

Až jsem si znovu kýchla, naštěstí nikdo v dohledu... Máte pravdu, na svou roušku utajenou v igelit.sáčku v kabelce jsem v té čekárně ani nepomyslela;-)

2 0
možnosti
Foto

Před chvílí se mě kurýr z Košíku ptal na věk. Spíš ale proto, že zaučoval novou sílu a chtěl se předvést...

K infekčním dávkám prskalům říkám, že když nakazí mě, nic se neděje, prostě se na týden zavře.:-) A na očním (aspoň u nás) všechno utírali dezinfekcí dávno před dobou covidovou.:-)

1 0
možnosti

Předpokládám, že i u nás....

0 0
možnosti
Foto

R^Správně, Ludmilo, s humorem a noblesou. To je lék na všechno.

Krásný den:-)

1 0
možnosti

Krásný slunný den, zatím stále prskám....

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik