Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilo, moc pěkný a zdravím!R^;-)

0 0
možnosti

R^Ono stačí také se ráno na toho druhého usmat i když vidíte že zrovna nevstával dobrou nohou. Přenese se to a hned je hezky den. K tomu svlékání u lékařů to už řeším tak, že se raději dopředu zeptám co vše má jít dolů, protože ve stáří si už nejste ničím jistí ;-).

3 0
možnosti

Ó ano, rozumím - ale co naděláme... já to zakamuflovala tou kamarádkou...;-D

0 0
možnosti
Foto

Moc krásné počtení, paní Ludmilo. Děkuji za nedělní pohlazení a přeji vám krásnou neděli. :-)

1 0
možnosti

Děkuji paní Ivo, s jarem půjde určitě ;-)všechno líp

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, paní Ludmilo... Něco podobného se mi také jednou stalo. A nevím, jestli to byl větší trapas pro mne, nebo pro toho lékaře. Byla jsme byla na jakési prohlídce (nebo možná na rentgenuu), a lékař mi řekl "jděte do kabinky a vysveč čte se". Já jsem tam nikdy nebyla, neřekl že si mám sundat jen košilku, a tak jsem z ní té kabinky vylezla nahoře bez. Trapas... Neřekl ni, ale hleděl tak vykuleně, že mi to okamžitě došlo... Vklouzla jsem zpět za závěs a napravila to. Al musím Vám ale sdělit, že to bylo už k dřív, a asi bylo na co koukat... Trapas je trapas, ale po létech se to dává k pobavení k dobru- a spraví to i tu "blbou náladu".... Paní Ludmilo, přeji Vám krásný jarní den. (A poznámka: V noci se měnil zimní čas na letní, zapomněla jsem jsem a vstala jsem o hodinu později, což mě trochu rozladilo. Ale nevadí, hlavně ýe je jaro. pod oknem kvete zlatý déť - a venku vesele cvrlikají ptáci. Hned je na tom našem světě líp). :-)R^Karma za hezké povídání.

2 0
možnosti

O pozitivním vnímání, bylo napsáno mnoho věděckého. Přitom anatomická jednoduchost. Nedívá se oko - dívá se mysl. (Snad jsem již psal). Šel s otcem na pivo. Hle! Rodič daleko za mnou v předklonu. Hrůůza, infarkt, závratě? Dozvídám se. - (Citace doslova)- "Hle synu. Jaká to podivná rostlina a jaký to - ještě podivnější brouk po této leze"! Říkám si, proboha. Moudrý člověk se zbláznil. Už jsme mohli šoupnout alespoň 2 škopky ...

Věkem si to dosedlo. Já pochopil. Jako starší, již měl dar vidu. Viděl to, co já mladší ještě nespatřoval. Radost z každodennosti a maličkostí. Škopky pivní, to rozhodně nebyly. Vážně, ta příhoda mne oslovila. Zlatej táta a rostlina. Sláva brouku prapodivnému ! Již jej vidím rovněž" ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Teď si to čtu - a vidím samý překlep. Co s tím, napravit se to zde bhužel nedá. Tož se vám aspoň omlouvám. A děkuji vám. :-):-/

1 0
možnosti
Foto

Radosť zo žitia a svojho konania, považujem aj za zmysel života:-):-)

1 0
možnosti

Děkuji - radost se dá rozdávat na potkání:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Aspoň drobnou radost každý den, to je oč tu běží, Ludmilo. Hezkou nedelli😺

4 0
možnosti

Moje babička mi zpívávala (jako malé): "Jaro nám nastává, slunko jasně svítí..." - a já zase říkám: "Radujme se, veselme se, dokud nás země ještě nese ..." Hezkou neděli i dny příští..:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS