Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I83v21a94n71a 62L79a51n14c48e

21. 12. 2022 1:41

Krásně jste příběh popsalaR^, ačkoliv to mohlo špatně dopadnout:-(, moc jsem se nasmála;-D

2 0
možnosti
LI

S odstupem času se zdají i všelijaká dramata legrační - když dobře dopadnou. A smích, ten léčí, věřím tomu - říká se, že - hodně smíchu do každého domu...

0 0
možnosti
Foto

Je to super, že viete veci vycítiť a vnímať svoju intuíciu.R^R^V

2 0
možnosti
LI

Naslouchat vnitřnímu hlasu, to mi říkávala babička a tak to je...

1 0
možnosti
Foto

J15a19n 29P30r41a68ž46á59k

20. 12. 2022 19:26

R^Osud vedl Vaši ruku, Ludmilo.:-)

2 0
možnosti
LI

Asi i to našeptávání někde hluboko v mém podvědomí.... - když se spolehnu na svou intuici, dopadne to dobře, když ne, je to obvykle průšvih. A tak naslouchám čím dál víc...

2 0
možnosti
Foto

Nakonec to zní humorně, ale načisto tě chápu. Dusila jsem se nejen jídlem, ale i slinama, když jsem chtěla o překot něco sdělit. Ve škole, coby uklizečka, jsem asi zachránila klučinu, který letěl po schodech, na botách zbytky sněhu a nešťastně spadnul na záda. Lapal po dechu, děcka se mu smály, myslely, že žertuje, on zatím bojoval s dechem. Odhodila jsem kýbl s koštětem a pořádně mu bouchla do zad. Pomohlo a mně se až potom roztřásla kolena i zbytek :-)

3 0
možnosti
LI

Asi v člověku (nás) něco je, ta síla chránit ty slabší. ..

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Ona i jedna dobře umístěná do zad herda může skutečně i život zachránit. Nakonec i babičky říkávaly: ,,Nehltej!" a ,,Při jídle se nemluví";-)

2 0
možnosti
LI

Takových rad jsem dostávala od mých dvou osudových žen nepočítaně a jsem za ně v podstatě vděčná...

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik