Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ja som za vlastné prednosti a orgány, ak je to možné, ale ak to niekto potrebuje po liečbe tak v tom prípade ok.

1 0
možnosti
LI

Přesně tak, každému dle libosti...

0 0
možnosti
IL

I59v10a37n97a 64L67a41n45c23e

24. 10. 2022 12:21

Není nad vlastní prsa, atˇ jsou jakákoliv, hlavně atˇ jsou zdravá. R^R^R^

1 0
možnosti
LI

Jasně, že zdraví především...

0 0
možnosti
Foto

No jo, paní Ludmilko, všeho moc š ě škodí... V tomto případě i těch typicky ženských předností. Znám to -u mene to nebylo až tak markantní, ale přesto... Odjakživa jsem je měla o číslo větší než většina mých současnicí. (Zlobilo mě to - vzbuzovalo to trapnou pozornost mužů :-/) No jo, co bůh nadělil, je třeba se s tím smířit. U nás se říká - v případě hojnosti "má hodně před naším"a v tom opačném případě "jako když vrabec zobne do těsta"... V bývalém zaměstnání jsme měli jednoho technologa - známého vtipálka. Ten hodnotil ženy hned první pohled podle výše popsaných kritérií, a to na - "šimako" nebo "šiveko.". (Hádejte co tím měl na mysli). ;-D

1 0
možnosti
LI

Takových vtipálků bylo, jest a bude, uhodla jsem...

0 0
možnosti
LI

Stačí, stačí... a že se na mě asi má příbuzná mračí?...

0 0
možnosti
LI

Pobídkou byl čl. na hl.str. internetu, ostatně-o vlastní rodině a její zvířeně se píše jedna báseň... Jen nepřekročit tu křehkou hranici... Svolení Elišky, byť váhavé jsem dostala až za dlouhou dobu, jestli se urazí, poznám, že mé blogy čte... nemá prý čas, tak uvidím...

1 0
možnosti
Foto

R^Parádní povídání, Ludmilo. Mimochodem, víte, která žena má nejkrásnější ňadra? No přece ta naše vlastníV. Jen poznámka k tomu silikonu, jakkoli může zvyšovat ženino sebevědomí, pro většinu mužů má odrazující účinky, neb představa mazlení se s umělou hmotou nás moc neláká:-)

4 0
možnosti
LI

Z předváděných - přímo vytuněných - dekoltů v dnešní době musí mužské populaci přecházet zrak - a co pak...

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik