Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Protože jsem zvědavá - co to bylo, proboha, za kapky?:-)

1 0
možnosti
Foto

Odlišné použití v různých zemích je poměrně časté, stejně jako zcela jiné dávkování.8-o;-D

Můj nejhorší zážitek v tomto směru ovšem byl, když jsme měli ředit jakýsi experimentální lék. Originální návod z USA doporučoval ochranu jako při ředění chemo, český tvrdil, že zacházení bez jakýchkoli ochranných pomůcek je naprosto v pořádku. Drsně jsem tehdy nadřízeným řekla, že to dělat nebudu.

1 0
možnosti
LI

Tím, že letáky nečtu jsem byla překvapená....

1 0
možnosti
PK

To mě tedy zaujalo, snad je to poklona nám obyvatelům bývalého východního bloku že to zvládneme i bez předklonu, ale tu naší výhodu jsem nějak neidentifikoval ;-DR^

2 0
možnosti
LI

Držet hlavu zpříma, tak to je...

2 0
možnosti
Foto

Ludmilo, super! Nedávno jsem napsala blog podobného rázu-nečtěte příbalové letáky, nebo se zblázníte, ale nakonec jsem byla vděčná, že jsem si ho přečetla, mnohé mi to zachránilo. Ale jak píšeš, ani metrový leták kolikrát nenapoví;-DR^

Moc tě zdravím;-)

2 0
možnosti
LI

Také zdravím - a zasmát se je vždycky fajn...

1 0
možnosti
Foto

R^A teď mi řekněte, Ludmilo, od Vás to máte celkem blízko do Německa. Pokud se tam vypravíte na výlet i s rýmou, budete tam tenhle přípravek používat dle návodu jinak, než když jste doma?;-D

3 0
možnosti
LI

Taky mě to trklo - to až když jsem to dopsala, hezké dny...

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik