Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomněla jsem si na dobu mého útlého dětství, kdy jsme měli doma na dědině ještě modrá kachlová kamna. Občas se maminka zlobila že kouří, musely se t roury vymést perútkou. (drůbeží křídlo). A pak zase komín dobře táhl. Také jsem si vzpomněla na knížku Broučci od j J. Karafiáta, jak neposlušný Brouček položil cosi mamince na komín, ten začal při pečení buchet dýmit. Já kachlová kamna nemám, ale dýmil nám na chatěm krb, nevím, jestli už své chování změnil. Musím to odzkoušet. Srdečně zdravím, paní Ludmilko. ;-)

2 0
možnosti
LI

Děkuji a zdravím, jsem ve skluzu, zatím - hezké léto

0 0
možnosti
Foto

R^Střelec zdraví střelkyni:-)

2 0
možnosti
LI

Děkuji, musím se polepšit a včas reagovat, zatím je mi léto s nadúrodou v patách...

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik