Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I81v61a78n93a 34L88a70n75c32e

22. 6. 2022 12:52

Já se také děsím černých koček, ale "odplivávám" si třikrát nalevo a třikrát napravo. A nechodím přes kanály.

Jinak se těším, že se spolu uvidíme. Můžeme se sejít i v Klatovech, protože budeme nějaký týden na chalupě.

0 0
možnosti
LI
Foto

R^Ludmilo, vůbec nejhorší je, pokud na sebe prvního dne v měsíci při východu slunce mrknete jedním okem před zrcadlem. To potom musíte okamžitě dvakrát oběhnout stavení a silně zatřást nejbližší jabloní, protože jinak by Vás celý měsíc štípali komáři, bodaly vosy a sužoval kdejaký další obtížný hmyz;-D

2 0
možnosti
LI

Komáry, vosy, sršně, mravence, všechno tu máme, přesto - léto budiž pochváleno...

1 0
možnosti
PK

Jednu taky přidám, pamatuji jí od své babičky "Pokud dostaneš jako dárek kapesník, příjdou brzy slzy" , mě tedy vždy jarní sena, pyl a prach je navodí i bez tohoto dárku.

Jinak na pověry nevěřím a spíše sleduji signály těla a sázím na intuici.

0 0
možnosti
Foto

Těch pověr je mnoho, já na ně nevěřím, možná na jednu. A to - když se mi mi dač ří, anebo se mi něco povede a pochlubím se tím, , povede, rychla to zaklepu na dřevo . Třeba na stůl apod., aby se to nepokazilo. Třeba řeknu "už jsem nebyla dlouho nemocná..." - a hned na druhý den mě rozbolí v v krku". Moc tomu sice nevěřím - ale co kdyby? ;-)Jistota je jistota. A pak, chlubit se člověk nemá, vzbuzuje tím závist u jiných lidí. Krásný den, paní Ludmilo. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik