Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I13v91a47n54a 90L83a42n78c71e

21. 3. 2022 18:42

Také říkám: štamprdli, myslím si, že jsme si to tak krásně poupravili pošumavsku,V tak to říkávala i moje babička....V

1 0
možnosti

I74v11a40n36a 36L74a81n38c94e

21. 3. 2022 18:38

Red wine vinegar mám ráda, dávám ho často do jídla. Takže bych si s ním i s Vámi na zdraví připila. Alkohol nepiji, takže ten vinegar by mi bodl;-DR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Fascinující blog. Celkem vám závidím, jak jdete do kavárny ochutnat ty speciality, v kabelce novou knihu pro intelektuální inspiraci, to musí bejt fajn, být takhle civilizovaný.

Já když jdu s kamarády do hospody, tak tam střihneme tak deset plzní, do toho sem tam někdo objedná rumy a když je přítomen Máňa, nebo Blonďák, tak pak kolují i jointy a domů se většinou vracíme, když už je zítra proti dni, kdy jsme tam dorazili.

Jak já bych rád šel do kavárny, kde bychom probrali Nietscheno, nebo Freuda, ale s tim materiálem, co kamarádím, vždy profrčíme fotbal, ženský, práci a politiku. (ale mě to baví).

0 0
možnosti

České hospůdky a hospody jsou krásný, mají svůj půvab, na chalupě "Pod duby" je taková jedna kouzelná, manžel rád do ní chodí, já občas...

0 0
možnosti
Foto

Štamprdle jednou za čas na zdraví neubere. Tak hlavně ať Vám slouží.R^:-):-)

0 0
možnosti

Takže - na Zdraví i Vám, hlavně dobré zdraví - ostatní se nějak spraví...

0 0
možnosti
Foto

Díky za nabídku, paní Ludmilo. Tu štamprli dnes potřebuji jako soli. Ačkoli je neděle, den klidu, který se má světit, pracovala jsem - převelice. V Hobbymarketu jsem nakoupila a do truhlíků zasadila pelargonie a rozmarýnek, (tem miluji), uvařila jsem oběs zúčastnila se diskuze na blogu - a vysloužila jsem si za to zaracha. ;-((Na dvě hodiny a 47 minut). Nevám proč, žádné "vybrané slůvko" tam nebylo, napsala jsem jen co si myslím - a od VTo se nesmí? No nic, pátrat po tom nebudu, příště si dám bacha... :-/A pak jsem umyla schody, které vždy myji v sobotu, ale patří mi to, popletla jsem si datum úklidu. Neděl jsem itdy nesvětila, snad mi to pánbůh odpustí A teď tu štamprli slivovičky - naší domácí, do hrníčku s čajem. ;-)Díky za pohodový článek, paní Ludmilo. Pěkný večer Vám přeji.

0 0
možnosti

Hezký večer a díky za přečtení

1 0
možnosti
Foto

S radosti si s Vami pripiju na zdravi, Ludmilo, ale octem ne, prosim, to bychom oba meli pokazeny dojem;-)R^

0 0
možnosti

Na zdraví - ať slouží - a dny se nám s jarem dlouží...

1 0
možnosti

Úvodem Vám blahopřeji. Donutila jste mne se dovzdělat - Já celoživotně štamprle, nebo Vaše štamprdle? Strejda Gůgl říká, že obé je správně ... !

Nezapomenu na svého otce, kterak mne učil pít! Vyznavač koňaku, jako božího nápoje. Skutečně znalec školil. Varoval před Rumem, Vodkou zejména - z bramborového lihu. Tedy hrozny, jedině z Francie a tamní oblasti > Nezaměňovat s Napoleonem běžným - Brandy.Nalil 3 štamprdle,matka se chytala za hlavu. Laskavě napověděl, že pravý koňak má chutnat po mýdle! Já to asi za 6 vteřin vyzunk a nahodile ukázal prstem. Otec se zhrozil! Zda jsem u Chytráčka v hospodě? Jak to, že nesleduji odraz slunce, nezkoumám buket a nekroužím s odlivkou? Mne po výkonu sušilo a tak jsem to ještě zapil pivem. Otec se zcela zhroutil a už to jelo! "To není možné. To nedělali ani barbaři po dobytí Říma. Na celé PLANETĚ, jsem neviděl člověka. Aby koňak zapíjel pivem! Miroslave nekuř, Miroslave nepij. Neumíš to > Ty, když se nameleš, jsi směšný. Ba co více. Vypadáš, jako dámské přirození. Jak se na tebe, já tvůj otec mám vlastně dívat?

No uznejte sama. Byl jsem trápen - jařmen, jinošství strašné. Dikci rodiče uvádím 100%. Kam na ty bonmoty chopdil, netuším ... :-)

0 0
možnosti

Ani stamprle, ani stamprdle ale stamperl.

To je z doby :

Wie Böhmen noch bei Öst'reich war

Vor finfzig Jahr, vor finfzig Jahr,

Hat sich mein Vater g'holt aus Brünn

A echte Wienerin.

Zpivaval Peter Alexander.

1 0
možnosti

Ja mam radsi Aceto Balsamico. :-)

0 0
možnosti

Dochucovadla ráda, ale na ex - nikdy

0 0
možnosti

Lázeňský švihák byl fajnšmekr a měl vskutku vysoké sebevědomí.;-D

0 0
možnosti

Oba jsme se tehdy svíjeli, já a půl jídelny se mnou - smíchem, švihák v předklonu prskal a nadával. Každému, co "jeho jest."

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik