Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilko, děkuji za pěkný blog. Já si myslím, že od jistého věku je nejlepší o věku svém i ostatních taktně mlčet. Pokud člověk nechce podávat své datum narození jako hlavní chod při každé příležitosti, měl by se toho držet. Za sebe můžu říct, že jsem si fakt nikdy ani neubírala, ani nepřidávala, nějak mi to nepřišlo potřebné. Ale kdyby to šlo, omládla bych tuze ráda, jenže ono to nejde. :-)

3 0
možnosti

Zdeni, ale Vy jste mladá! - viděno mýma očima. A k napsání mě inspirovala dcera mé známé, která mi dramaticky líčila své problémy se seznamováním.

A jen věkem to určitě není, hodně jsem to zjednodušila. Cílem bylo trochu pobavit, asi tak nějak... díky za přečtení -:-

0 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilko, přesně tak. U nás dvou je podobné. Nemusíme už spolu "bojovat" o dominanci, všechno o sobě už víme a známe, nic nás nepřekvapí. Každý si plní své povinnosti (v domácnosti - a tak), a když si je splní, věnuje se svým zájmům koníčkům. Muž technice a zahrádce, já malování, domácnosti a kuchyni. A oba se radujeme z našich dětí, vnuků a pravnoučat. Lhát kolik mi je roků mi není zapotřebí, ani zde na blogu, podle mých autentických vzpomínek na různé (ž) historické události si každý může spočítat kolik mi je. Nezemřít zamlada je docela fajn, ;-)Jsem ráda, že jsem díkybohu zdravá a všechno zvládám, i paní doktorka se divila kolik mi je. Prý si myslila, že jsem o 10 let mladší). To bude asi tím, že pro to nic nedělám, o všechno se zajímám a stále mě spousta věcí baví. A doma žijeme v pohodě.;-) Paní Ludmilo, potěšila jste mne - jako vždy. I mě je líto těch žen, které ještě i ve zralém věku hledají svou cestu - a někoho, s kým by si porozuměly. Člověk asi opravdu misí mít v životě i trochu toho štěstí, Ještě jednou díky - a karma. :-)V.

2 0
možnosti

... U mě to jde určitě spočítat raz dva, netajím se tím, jestli jsem Vás potěšila, jsem za to ráda...

1 0
možnosti

I39v82a26n77a 66L41a52n21c96e

15. 3. 2022 17:20

Nikdy jsem nepochopila, jak můžou lidé spolu žít a dokonce se i vzít a lhát si datum, kdy se narodili. Přece na každé uřední listině se uvádí narození, občanky, cestovní pasy, pokud někam letíte....? Je mi to záhadou....

Přeji krásný den!

2 0
možnosti

Zdravím Ivo, jak se máte? A ten můj strýček - tehdy to bylo trochu jinak, lítal po světě sám, pracovně...

1 0
možnosti

a nerika se, nahodou, cim vic, tim lip?, Ludmilo

pekne jsem si pocetl

1 0
možnosti

Díky, ale že to IQ jsem pro tentokrát nechala doma, ach jo...

0 0
možnosti

Hm. Ovšem je to pitomost lhát o svém věku. Však to každý vidí, dá se to odhadnout. A pak tělo , zjev není to nejdůležitější, jsou ještě další atributy, který mají význam, třeba IQ nebo vzdělání, empatie, laskavost...

0 0
možnosti

Ano, vím - asi jsem se chopila než jednoho atributu a o to dalším a velice důležitém pro život někdy příště...

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, jste ještě příliš mladá na to, abyste věděla, že ten pravý život začíná až v těch ...sáti;-)

2 0
možnosti

Moc jste mě rozesmál ano, laskavosti je nám třeba...

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik