Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo, už jsem se, paní Ludmilko, divila, že tak dlouho nepíšete, Vaše příběhy a postřehy čtu ráda. A Vám se stala taková zlá věc, ošklivý úraz. :-(Já také věřím, že trápení a neštěstí chodí ve trojici. Mně to potkalo ke konci roku také, nejdřív jedna špatná událost, pak další, a daleko horší, tragická událost v rodině. Snad mě ta třetí mine. Přeji Vám všechno dobré - ať se Vám nešťastné záležitosti zdaleka vyhýbají. Držím Vám palce. R^V

1 0
možnosti
LI

Děkuji a Vám přeji jen vše dobré - a nemusí být přece všechno hned "do té třetice"... opatrujte se hlavně !

0 0
možnosti
MV

Já si vždycky při takovejch událostech hledám něco fajn. Tady bych to viděl v seznámení s milejma lidma a fachmanama z klatovský nemocnice, Ludmilo. Takže: tam už to znáte a teď už jen bez pádů! Moc Vás zdravím.

1 0
možnosti
LI

Doktoři v KT nemocnici a fyzioterapeutky v Plzni mají zlaté ruce... anebo mám štěstí (po takových malérech) na samé báječné lidi, kolikrát už mně to napadlo. Díky, mockrát zdravím

0 0
možnosti
Foto

Ludmilo, moc zdravím a přeji hodně sílyVR^:-)

1 0
možnosti
LI
Foto

Až mně trne u srdce;-( Přeju už jenom dobré zážitkyR^V

2 0
možnosti
LI

Moje rodina je ze mě občas "na větvi", nedávám pozor - "hlava v oblacích", to mi říkávala moje babička... Tolikrát jsem sebou v životě flákla, ale takhle příšerně jsem se pomlátila poprvé - a snad naposled, díky, zdravím

0 0
možnosti
IL

Bylo mi divné, že jste už dlouho nic nenapsala.:-) Přeji Vám at se z tohoto šoku co nejdříve dostanete,R^ jak situaci popisujete, tak to musel být horor a boj o přežití.R^R^R^

2 0
možnosti
LI

Díky Ivanko, byl to děs - a navíc to, že nikde nikdo, v té stodole by mě manžel večer určitě nehledal, radši nemyslet, pa, mějte se krásně

1 0
možnosti
VV

Jak bych to napsal?

Snad uprimne blahoprani k preziti. mela jste stesti s novou nemocnici v Klatovech. V Praze 4 by to asi nebylo tak jednoduche.

1 0
možnosti
LI

Měla jsem obrovské štěstí - traumatologii v nové KT nemocnici budu jen chválit. Rovněž tak pečlivé a profesionální fyzioterapeutky z rehabilit. centra v Karlovarské ulici v Plzni. Stejný dík patří pohotovému sousedovi, manželovi, dceři a pak i kamarádkám, které mě zásobovaly novými knížkami...

Díky jim všem - a Vám za přečtení

1 0
možnosti
Foto

No pozdrav pánbůh. Ludmilo, už nic dalšího, prosím. :-)R^

2 0
možnosti
LI

No - dejž to pánbůh - (slova mé babičky). Kromě psaní levou rukou jsem se během těch pár měsíců naučila ještě víc důvěřovat dobrým lidem a přátelům.

Díky za přečtení

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik