Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Tyto uličky mám moc ráda, mají rozmanitý sortiment. Tedy některé více, některé méně.;-)R^

1 0
možnosti

Rozmanité jsou, také to mám ráda - díkyR^

0 0
možnosti
Foto

Přeji Vám, paní Ludmilo, další krásné africké dny. U nás od rána prší - a pršelo i v noci. Děkuji ze hezké povídání o Vaší dovolené..;-)R^

1 0
možnosti

Tady na chalupě ani den bez deště- od pondělí bude snad líp - díkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik