Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Opět parádní čtení:-)

1 0
možnosti

Díky a hezké dny, u nás v pošumaví jen leje a leje

1 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, dobré (české ráno) s nočním deštíkem, které orosilo trávu a umylo chodník před oknem. Děkuji Vám za hezké vyprávění a autentické zprostředkování míst, kam se sama nikdy nepodívám. A nejen kvůli tomu, že horko špatně snáším, ale dnes již i kvůli věku. Do Afriky mě to nikdy netáhlo, to raději někam na sever, i když si o ní rádu přečtu, anebo zhlídnu cestopisný film, ( Knihu Afrika snů a skutečnosti JH+ZM) máme 70 let v knihovně). Krásně jste to napsala, nejen se zaujetím, ale i s pochopením pro tamější obyvatele, - Berbery. O jejich způsobu života, zvycích a milé vstřícnosti k turistům, o setkání s nimi. Ano, všichni jsme lidé, ať už jakékoli barvy pleti a způsobu života při a jako lidé bychom se k sobě měli chovat. Přátelsky, se vstřícností a s porozuměním. Ještě jednou Vám za Vaše Putování za Fatou morgánou děkuji a těším se na další díl. Přeji Vám další příjemně dny, strávené ve vzdálené africké zemi Tunisu, a stálé zdraví. :-)VR^

1 0
možnosti

Děkuji paní Mirko a slunečné léto (pokud možno):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik