Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Jituš, moc zdravím, jsem teď v jednom kole:-P...

0 0
možnosti
VF

Hezké poděkování za radu.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

S proudem mě žádná příhoda nenapadá, ale vzpomněla jsem si na něco jiného. Asi před 10-15 lety tatík sbalil nefungující počítač a odvezl ho do práce, že to předhodí ajťákům. Ti vytáhli 3,5 disketu z mechaniky a bylo počítač byl spravený. Večer byl doma řev, kdo do háje ještě používá diskety.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
IL

Hlavně, že všechno dobře dopadlo. Krásný den.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^To nic, Ludmilo, já se včera večer divil, proč nejde televize, než mi došlo, že jsem před tím úterním nočním hromobitím vytáhnul anténní kabel ze zdi pro jistotu, kdyby si náhodou nějaký blesk spletl na střeše hromosvod a anténou;-D

2 0
možnosti
LI

Já v dětství zažila kulový blesk8-o a od té doby bouřky nemusím....

1 0
možnosti
Foto

Úsměvné. I to se stává, a přiznávám, hlavně nám, ženám. (I mně). Prý se neptáme - a nezkoumáme PROČ se tak stalo, a zmatkujeme. (Pravil můj muž). Asi má pravdu. ;-) Hezký den, paní Ldmilo, a bez trapasů.

2 0
možnosti
LI

Díky za přečtení a zdravím paní Mirko;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik