Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, paní Ludmilko. Šípův nový pořad mě také zaujal. Hlavně s Jiřím Suchým a včera s Jarkem Nohavicou. Tomu prý íltají slova písní i melodie přímo z nebes. Krásné přirovnání... A hovoří nám z duše... Díky, Karle Šípe, tentokrát za jedna s hvězdičkou. (1*). Karma. ;-)R^

1 0
možnosti
AN

A27l95e49š 78N38o24v29á37k

3. 5. 2021 15:39

kromě Nohavicy(i?) byl hostem v Šípově minišou ještě Jiří Suchý nebo Zdeněk Svěrák... pěkný, komorní formát...

1 0
možnosti
JH

Paní Ibehejové sem nalezli politikáři:-)

0 0
možnosti
MD

nenalezli by, pokud by se Nohavica z vlastni vůle do politikaření nezapojil. Tím myslím jeho podporu ODS/Klause (proc asi?), a v ne tak dávné době dokonce i Okamury.

3 5
možnosti
JK

Obrázek pana Nohavici, který jeho noblesu, úctu a lidskost podtrhuje:

https://photos.app.goo.gl/NjVJ6J3ENmLJSdab8

3 5
možnosti
AN

A73l78e84š 55N39o56v54á19k

3. 5. 2021 12:16

ano, i Putin dokáže ucenit kvalitní práci.

1 0
možnosti
JH

Jak už jsem napsal v blogu - byl to velice působivý, autentický pořad - v ČT něco nevídaného:-)

5 0
možnosti
LI

Je jen dobře, že nás bylo víc, koho to vzalo za srdce -:)

1 0
možnosti
PK

KŠ je naprostá jednička spolu s Markem Ebenem v diskusích a komentářích, prostě fajn lidi.R^R^R^

7 0
možnosti
JT

R^ s tím naprostý souhlas, jsem rád, že jsem se díval

5 0
možnosti
Foto

Ludmilko, krásně jste to zrýmovala, ale hlavně máte naprostou pravdu. I já jsem si na tomto pořadu moc pochutnala, opravdu se mi to líbilo!!!

5 0
možnosti
LI

Psala jsem, že děkujiR^-nějak se mi to zamotalo...

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik