Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilko, určitě nejsem jedinou čtenářkou, která měla při čtení ztížené dýchání a vroucně si přála, aby to dobře dopadlo!!! Vaše pocity naprosto chápu a na konci Vašeho blogu jsem si fakt upřímně oddychla.:-)

1 0
možnosti
LI

Chtěla jsem pobavit, ne děsit, musím se polepšit - ta hranice je někdy křehká;-)

0 0
možnosti
LI

Zatím dobrý ... a Vám děkuju;-)

1 0
možnosti
Foto

Lído, gratuluji a doufám, že vaše dvojka si vychutnala možnost dnešního dne, využít rozkvetlou třešeň, a pokud rozkvetlá nebyla, vůbec to nevadí, hlavně že jste v CAJKUR^:-)

1 0
možnosti
LI

Třešeň, zlatý déšť a i křoví (v našem věku;-D)... ať žije život, díky moc.

Krásný víkend i ostatní májové dnyR^

0 0
možnosti
Foto

A teď si představte všechny ta RA, OA, AA, FA, NO a SA/PSA v kompletní zprávě.;-D

2 0
možnosti
LI

Radši si ani nepředstavovat... Dík za nahlédnutí a pohod. NE.. ;-D

1 0
možnosti
Foto

I20v36o 65C74i25l12i37c67h

1. 5. 2021 18:21

Pobavilo, díky R^

2 0
možnosti
LI

V současn. "pozitivní" je hrůza a to "RA" mě skutečně tak vyděsilo, že se mi vymazal mozek... Díky za přečtení a pohodový víkendR^

1 0
možnosti
Foto

R^No, zaplať pánbůh, Ludmilo, podařilo se Vám mě pořádně vylekat.V

2 0
možnosti
LI

Obvykle předpisy, doporučení a návody na kdeco nečtu...

A tak zkratkovitě - pohod. NE a i dn. VE;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik