Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Úplně to vidím. Vč blbyho koberečku, Ludmllo. Pěknou sobotu preju

1 0
možnosti
LI

Není nad rychlý skluz - na to máme (oba) dobrý vkus... Díky, hezký den

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ To se mi to směje, že? Ale nikdy neříkej nikdy. Taky mám už pár pádů za sebou...a před sebou;-)

1 0
možnosti
LI

Vždycky jsem v tomhle měla prvenství, teď se snažím našlapovat "zlehýnka", bolí to 8-ofurt víc a víc;-D

1 0
možnosti
Foto

A jak se mu tohle povedlo?8-o No, hlavně že nepřišel k úrazu. Připomnělo mi to dávnou příhodu, kdy mi ve sprše spadly komplet všechny šampony, balzámy a další serepetičky, co tam měly vyskládané ségry. Pekelný rámus. Máma vlítla do koupelny v domnění, že jsem v té sprše omdlela... Ta rychlou reakci jsem u ní nikdy předtím ani potom nezažila.;-D

1 0
možnosti
LI

No, můj drahý "umí", před pár roky pád ze stromu na hlavu (kvůli jednomu pitomýmu jablku), také jsem o tom psala. V grotesce by to, co se mu teď stalo, bylo k smíchu, ale mě dost vyděsil... Tihle zápasníci umí naštěstí dobře padat - Vám díky;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak hlavne, ze jste z toho oba vyvazli bez uhony na zdravi:-)

1 0
možnosti
LI

Alespoň se něco děje-i když, o tohle jsem zrovinka moc nestála. Díky;-)

1 0
možnosti
Foto

I to se stává. Hlavně, Ludmilko, že to dobře dopadlo... ;-)R^

1 0
možnosti
LI

Jeden den jako druhý a pak se člověk (já) nestačí divit. Dopadlo to tak, jako vždycky, tj. dobře ;-D, ale - nechci nic zakřiknout. Díky paní Mirko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik