Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně vypointovaná historka! Nejvíce mě pobavilo "tak já tě tam někam vmáčknu" ;-D. Pokud ty modlitbičky pomůžou, tak proč ne. Je třeba něčemu věřit, že zas snad brzy bude líp.R^:-):-)

3 0
možnosti

Když budeme tuhle absurdní dobu-nedobu brát se;-D, bude nám o něco líp.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky jste to napsala, Ludmilo, modlitbou clovek nic nezkazi. Lec budte i optimisticka, toho vira prezije drtiva vetsina nemocnych a dobra mysl kazdopadne prospiva imunite mnohem vic nez strach:-)

2 0
možnosti

Pokazit se tím nic rozhodně nedá... a dobrá mysl? snad? celé zdravíR^ Zdravím!

1 0
možnosti

Zdá se, že ty modlitby moc nezabírají, když už jí dva "umříli".:-) Jinak ta pointa je podařená.R^

3 0
možnosti

Lidko, krasne napsany. a pamatujte: spolujezdec je VZDYCKY lepsi ridic, nez ridic, ktery prave drzi volant!

fajn dny preju

3 0
možnosti

Marku - díky, já občas remcám a remcám...

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik