Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilo, to moc dobře znám! A taky se kochám pohledem při otevření skříně, ale přesto doufám, že možná jednou.....!;-DR^

1 0
možnosti
LI

Jednou, dvakrát ... a budu asi už jen;-D;-Dplakat;-(

0 0
možnosti
IM

R^Tedy, to musí být krásná sukně... Mám jednu takovou také ve skříni. Občas si ji vyndám, pokochám se jí, a zase dám zpátky. A kdesi uvnitř mě hřeje pomyšlení: já mám ale krásnou, černou, novou sukni! ;-D

2 0
možnosti
LI

Vidím, že nejsem sama, také mě hřeje, i když parádu už těžko udělá (na mně)...;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Navzdory pár zoubečkům to musela být nádhera, úplně si Vás v ni představuji, Ludmilo:-)

1 0
možnosti
LI

Ano, nádhera, stará láska utajená ve skříni...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik