Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, najdou se i docela humorné situace v tomto pochmurném čase. ;-)Díky, paní Ludmilo. A hodně štěstí v novém roce - a hlavně zdraví. R^

1 0
možnosti
LI

Paní Mirko, štěstí a zdraví i VámR^, radujme se ;-)i z maličkostí...

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Tak to jsou naštěstí situace, kterým se člověk po čase zasměje.

1 0
možnosti
LI

A smích;-D i léčí, humor ;-)se naštěstí nevytrácí...

1 0
možnosti
Foto

Mandle v rukavici, to ne!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
LI

Ale jó, málem jsem z toho ;-Ddoopravdy upadla - a hned "odskočila" do předepsané vzdálenosti, to na vysvětlenou....;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Jó, když to hlava nepobere, je aspoň o čem psátR^ Moc zdravím a přeji krásný ten příští rok.;-)

1 0
možnosti
LI

Díky ;-)Jitko, hlavně to ZDRAVÍR^

1 0
možnosti
Foto

J83a66n 47P39r16a32ž23á77k

29. 12. 2020 17:46

R^;-DZasmal jsem se, i kdyz bych vlastne spis asi nemel:-)

1 0
možnosti
LI

Klidně se smějte;-D, já se smála, za rouškou to vidět "snad" nebylo...

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik