Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivano, krásné Vánoce a hodně zdravíV

0 0
možnosti
Foto

Rozvedenej případ!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J90a80n 87P37r18a14ž48á18k

15. 12. 2020 20:48

R^Krasne cteni, Ludmilo. Taky nas to ceka, az vnoucatka trochu povyrostou:-)

1 0
možnosti

A my čekáme, až se konečně narodí a pak;-D;-D;-D, doufám!

1 0
možnosti

Nesděluji nic nového. Na malých dětech, je nejúžasnější ta nezkažená čistota a štěstím zářící oči. Žádná faleš - upřímnost v nečistějším obalu ! Když je člověk starší, pak už to vidím u zvířat - nejlépe psa Ferdy. Když vítá dceru, říkám - Hle, važ si jej - Jistota desetinásobku ! - "To zvíře, tě má skutečně rádo" ! ...

Jinak záhad plno ! Otec pravil kapří měchýř = Duše ! Já bádal, kde ji tak asi mám? Zajímal jsem se o uspořádání - Zase říkal, že existuje "Kniha hříchů", tam jsem zapsán ! Mimoděk mne zaujaly lustrace - co mám v záznamech ? A logicky to muselo přijít - Kde jsem se tu vzal ? Otec už dožrán nekonečnými otázkami odvětil - "Z vajec" ! Šel jsem tedy do spíže a poukázal na vaječné plato - To budu mít sourozenců ?! Dodnes vidím, jak se s matkou smáli ... Vše dobré ... :-)

2 0
možnosti

Malé děti jsou jako studánka čisté vody... Kdo jí zakalí? My, náš pokřivený svět...

A čistou lásku jsme poznali v očích našeho pejska, už není...

Díky:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik