Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Díky Radko, těch slov co mě vytáčejí... je to občas lavina, jak se to ujme a papouškuje... Mějte se krásně, hezké dny;-)

1 0
možnosti
Foto

lokdaun a predikovat,smrtnost, houmofis a distanční výuka, onlajn.....já vím, že jednodušší, praktičtější, ale jako u blbých...Už jsem na to alergická. Někdo ze starších vůbec neví, co ten lokdaun vlastně je:)) mějte se krásně a někdy dáme to kafe:)

1 0
možnosti
Foto

:-)šišmarja - zrozenci. Sotva jsem si musela zvyknout na příšerně módní a pro mne poněkud světácky házený lockdown a pak zase ještě předávkování slova predikovat, to už si o běžných uživatelích toho slova myslím skutečně své ... tak VY.. no ne Vy:) přijdete se zrozenci. A ještě chvátáte pěšky na červenou, abyste asi dohnala a vyrovnala, že jinak jezdíte jako s hnojem:)) Ludmilo, Vy jste tak fajn:))) ;-DR^ díky moc:) hezký večer.)

1 0
možnosti
Foto

Na numerologii nevěřím, ale vidím, že jste Ludmilo pěkné číslo (v porušování předpisů). No možná, že je to někde ve hvězdách psáno, co bude...;-):-)

1 0
možnosti
LI

Doklad o "zaplacení" uchovávám;-D a jeden čas jsme se nad tím s přáteli moc nasmáli. Většinou mi to nechtěli věřit;-)

1 0
možnosti
Foto

J97a25n 19P45r27a79ž90á58k

15. 11. 2020 17:16

R^Ludmilo, neřekl bych do Vás, že jste taková rebelka. I když jako taky střelec se zas tak moc nedivím.;-D

1 0
možnosti
LI

Ach my střelci, ale stalo se -a pábení ;-)to nebylo;-D

1 0
možnosti
VF

Věřit - nevěřit? Dávno již tomu, co jsem pracovala u novinové služby. Mým koníčkem byla četba horoskopů. Co noviny, či časopisy, to jiný horoskop. Od té doby doporučuji - vyberte si z každého horoskopu co se Vám líbí, to ošklivé zapomeňte.;-D

1 0
možnosti
LI

Přesně tak, vymýšlejí si, za peníze! a někdy i pobaví;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik