Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Zase mně ty odpovědi přeskakujou;-(;-D

0 0
možnosti
Foto

V dnešní době by si lidé měli aspoň volat, když jim ten syčák zrovna neklečí.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J60a23n 83P41r63a79ž82á98k

12. 10. 2020 15:55

R^Kdyz chybi dobre zpravy, posilam pro vyvazeni zebrinak usmevu, Ludmilo;-);-);-);-D;-D;-D:-):-):-):-P:-P:-P

1 0
možnosti
LI

Posílat "radost" je radost, díky;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný, Ludmilo... "Pozdě bycha honiti..." Mně se zase často stává, že mi něco říká "zavolej, zavolej" - já zavolám, hezky si popovídáme, a pak se dozvím, že ten můj známý najednou není...;-( Ó jak jsem šťastná, že jsem mu zavolala. Stává se mi to často - asi instinkt. (A také tak s upečení moučníku. Jen co ho upeču, hned je tu návštěva). Až se tomu divím).;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, tak to se mi stalo právě teď. Tak jsem se chystala zavolat kamarádce z dětství, až je pozdě. Včera zemřela.;-(

2 0
možnosti
Foto

Taky se chystám už delší dobu někam volat, hned to musím napravit.;-) Ludmilo, zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Tak už je pozdě na volání, kamarádka včera zemřela. Neodkládejme taková rozhodnutí!;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik