Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I12v47a49n62a 50L98a84n31c59e

28. 9. 2020 23:31

Také nemám náladu na návštěvy, pokud nečekaně zazvoní a já jsem si nenamalovala ráno žádný obličej. A takoví ti vysportovaní a pohublí lidé, tak ti už mi uplně lezou krkem a hlavně, když pohrdnou takovým dobrým drobenkovým koláčem.R^R^R^

1 0
možnosti

Letos začátkem jara mi v 8.00 volá spolužák: "Můžeme přijet?" Když se ptám kdy, řekne: "Jsme teď před vašimi vraty." Korunu tomu dala vzápětí jeho 90-ti letá matka, která na mě dlouze zírala: "Holka, já bych tě vůbec nepoznala, na fotce z toho vašeho sjezdu vypadáš teda o moc líp..." A já myslela, že stařenka špatně vidí. Viděla a dobře! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle taky miluju!;-Ddoufám, že tě dlouho nezdrželi.

1 0
možnosti

Jen chvililinku, maličkou, asi 2 hoďky, stejně tady od rána leje. A hřiby 8-opřestaly;-D

0 0
možnosti
Foto

Na takovou návštěvu spíš platí "host do domu - čagan do ruky"... Pěkný večer, paní Ludmilo.. ;-)R^

4 0
možnosti

I Vám pěkný a pohodový večer;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS