Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když píše pohodová paní Ludmila, přišlápne mě to, jste pro mne blogerka víc než vzácná. Akoráť ze píšete málo a kdo to má lovit tak zpátky, aby nahmatal to tlačítko:))R^

1 0
možnosti
LI

Díky, vezmu si to k srdci, opravdu...R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná a pěkně podaná vzpomínka :-).

1 0
možnosti
Foto

R^Hezká vzpomínka, Ludmilo. Vidíte, kdyby se to tenkrát nestalo, možný byste na ten večer už dávno zapomněla:-)

1 0
možnosti
LI

Na některé trapasy se zapomenout nedá, díky;-)

2 0
možnosti
Foto

To je krásný! Dokážu si to představit;-DR^ Zdravím!

1 0
možnosti
LI
IL

I29v32a68n23a 60L61a59n54c26e

26. 8. 2020 13:40

Uplně vidím, jak jste se vezla po parketu. ;-D;-D;-D;-D;-DChodila jsem do předtanečních i do tanečních kurzů. Stávala jsem skoro poslední v řadě,;-( ale moc se mi tam líbilo.:-)

1 0
možnosti
LI

Bruslila jsem chvíli v předklonu, pak v záklonu až mě chytila p. tancmajstrová..;-)

Díky

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik