Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem zažila, takže vím, o čem píšeš;-)R^

1 0
možnosti
LI

Díky;-D, rychle odpovídám, dokud mi internet nevypadne.. -:)

0 0
možnosti
LJ

Nevykolejili jste ani se nesrazili s protijedoucím vlakem, tak nemáte důvod si ztěžovat na ČD. (To je míněno ironicky.)

1 0
možnosti
LI

;-D;-DMáte úplnou pravdu ... -)

0 0
možnosti
Foto

R^Je potěšitelné, že ČD přešly od klasických poštovních holubů k hypermodernímu telexu. Nevšimla jste si, Ludmilo, jestli ten dobrý muž odesílal tu spásnou depeši běžnou morseovkou nebo už použil novější znakovou verzi?;-D

1 0
možnosti
LI

Vypadal zmateně a objevil se až před Klatovy. Asi to někde ČD řešil...;-)

1 0
možnosti
IL

I29v30a65n92a 31L78a48n80c13e

20. 8. 2020 22:57

Vlakem jsem už dlouho necestovala. Letadlem, a to jsou take nervičky, jestli spoj do Prahy odletí bez nás a budeme přespávat na letišti do druhého dne...

1 0
možnosti
LI

My jednou neodletěli málem z Paříže, v pátek večer, v kapse pár franků (tehdy), nervy mně tekly proudem. Nakonec to vyšlo.... -:)

1 0
možnosti
ND

Je to zvláštní, cestovala jsem často vlakem v polovině předchozího století a koukám, že je to pořád stejný...

No...

1 0
možnosti
LI

Že by to byl stejný? vlak?;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik