Diskuse

Okolo Třeboně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Beru to jako nadsázku,z Budějic do Třeboně netrefi jen slepec,nebo ten kdo nečte silniční návěstidla-nelze bloudit a mapy netřeba...

0 0
možnosti
Foto

R^Trebon je nadherna, Ludmilo, my tam byli minuly tyden dvakrat. Jo a duverna informace, hlavne ji nerikejte manzelovi, priste se tichoucce zeptejte te mile damy z Waze, at Vam posepta kudy jet;-D

1 0
možnosti
LI
Foto

Taky bloudíme, taky se nechce zeptat, pak je to na mně;-D zdar všem výletům, i když se zrovna nezadaříR^;-)

1 0
možnosti
LI

Pojmenovat viníka je důležité;-D

1 0
možnosti
PK

Rád bloudím v Čechách a většinou cíle dosahnu a pokud nikoliv hned mnoho zajímavého zřím;-DR^

2 0
možnosti
LI

Rádi bloudíme a když jsme překvapivě v cíli, je to tím krásnější...;-)

0 0
možnosti
Foto

J68a20n 30A87n54d90r37l45e

20. 7. 2020 23:03

inu, Třeboň :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik