Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilo, to je asi nejčastější výrok a nejen můj;-DR^

2 0
možnosti
LI

Máš pravdu, blázinec a mrtvice - častý slova do tohohle nečasu. Díky, měj se:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Holky, dejte si tam spicha a pockejte na me, rad se pridam;-)

1 0
možnosti
LI

Místečko;-D určitě podržím!

1 0
možnosti
Foto

R^Občas mě taky přepadne pocit, že jsem zralá:-), obzvlášť poslední dobou jakoby se kdeco spiklo...Třeba v pátek mě auto vypovědělo službu, v sobotu se rozbily dveře, na noze jsem měla cca 200 kilové břemeno, jsou tomu 3 týdny(prac. úraz). Ale pak si řeknu - vždyť jsou to vlastně všechno maličkosti, nic, co by se nedalo opravit a zahojit, a je zas dobře:-). Přeju hezkou a klidnou neděli.

2 0
možnosti
LI

Některé dni jsou jedna radost jsou, znám...;-D

1 0
možnosti
Foto

Já taky. Ale u nás je psycho každej druhej, tak se ani nedivím.;-D

1 0
možnosti
LI

Vítejte v klubu nedočkavců;-D

1 0
možnosti
PK

Jedná známá americká spisovatelka, kdysi na obdobné téma pravila toto: ,,Leckdy může rozladění u ženy, s nímž si neví rady ani nejlepší psychiatr, odstranit i průměrný kadeřník.“ A řekl bych, že by to mohlo platit ii v našem plzeňském kraji, nebo...;-D;-D;-DR^

4 0
možnosti
LI

Kadeřník, nějakou maličkost na sebe - ale i Chocholoušek za bukem přijde vhod...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik