Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ludmilko, pobavila jsem se. R^Jak s klíčema, tak s tou žárlivkou, chudák chlapík.;-D

1 0
možnosti

Díky a za měsíc - virtuálně nashle...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Což o to, Ludmilo, domů se člověk vždycky nějak dostane, ale jestli s někým hluboce soucítím, tak je to ten Marunin manžel. Ten už to má napořád.;-)

1 0
možnosti

Před týdnem jsem ztratil klíče, rezervu jsem měl doma, klíče jsem hledal po stopě naší procházky se psem, byla náročná, nenašel jsem.

100 km od mého uzamčeného obydlí sedl syn do auta a přivezl náhradní klíč, raději jsem vyměnil zámek, bože to stáří je strašně nedůstojný...;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Ale... vždyť je to docela sranda;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik