Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fakt je, že někdy se člověk až diví, jaké hlouposti udržel léta v paměti. Prostě se při nějaké příležitosti po letech vynoří a překvapí nás. A pak se stane, že potřebujeme něco běžného a hned, uf, a zaboha si ne a ne vzpomenout. Myslím, že to bude tím, že má paměť smysl pro humor.;-)

1 0
možnosti

A humoru, tak toho není nikdy dost...;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si pamatuju selektivně jen něco, ale ty zásadní životní události zatím ještě dávám. Bude hůř...;-):-)

1 0
možnosti

Ano, bude hůř, ale dokud má z toho člověk legraci...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tezko bych lovil v pameti, co jsem mel vcera k obedu. Ale zapomenout na polibky od prvnich lasek? To teda ani nahodou:-)

1 0
možnosti

Když se to netýká nás, máme z toho i trochu legraci ...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik