Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zdravá dávka bakterií působí jako prevence. Takové přirozené očkování, aby člověk moc nezchoulostivěl;-D

4 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu, pane Honzo. Já, jako venkovské dítě (a nejen já), jsem - jen co se trochu víc oteplilo, už běhala po dvoře i po ulici bosa, na ulici v prašné cestě, jak už to tehdy na Slovácku bývalo, občas i do něčeho "měkkého" šlápla (kravské a koňské potahy), lozila jsem po stromech, jedla nezralé, zaprášené ovoce a vyrostla jsem v pohodě. Doma jsme ale měli vždy pořádek, naše maminka byla "generálka", velmi pečlivá a pořádkumilovná. Ale na venkově se v dřívějších dobách na nějaké bacily nedbalo. Z blízkého kravína např. létalo plno much, mucholapky jsme stále měli - v kuchyni i na verandě... Každou chvíli jsem měla odřená kolena, ale žádné následky do dneška nemám. Nedávno mě paní doktorka poslala na kontrolu k alergikovi. jakýchsi alergických nálepek jsem měla po celé délce ruky - a nic, alergie žádné. :-)Dnes neexistuje í téměř malé dítě, které by netrpělo nějakými alergiemi.:-/ A vzpomínám na jedno velmi přepečlivou paní (z bývalého pracoviště) - holčička se jim narodila v pozdním věku, a pro jejich velkou - až nemístnou obavu o její zdraví, to rodiče s její hygienou tak přeháněli, že měl problémy s velmi sníženou imunitou. Tedy - nic se nemá přehánět, ani s tou nadměrnou pečlivostí. Brání pak tělu vytvořit si protilátky. Zdravím Vás, paní Ludmilo. ;-)R^

3 0
možnosti
IL

Na bakterie je lépe nemyslet, hlavně když se jde do restaurace. A pokud jídlo spadne na zem a ihned se sebere, tak se bakteriema neobalí. R^R^R^

2 0
možnosti
LI

Díky Ivo, jsem s odepisováním na štíru, vypadává mi počítač, asi bude muset "taky"k doktorovi... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik