Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

naprosto chápu-také už mám něco podobného za sebou-tak držím palce:-)R^

1 0
možnosti

Přeji brzké zotavení a dovoluji si sem dát odkaz na to, jak jsem to prožívala já..

http://dubcova.bigbloger.lidovky.cz/c/445708/Byla-jsem-v-Motole-na-stole.html

1 0
možnosti

Přečtu si, určitě a děkuju

0 0
možnosti

I68v63a19n72a 58L45a14n10c25e

22. 4. 2019 22:36

Postrádala jsem vás, dokonce jsem vyhrabala i jednu "starší" fotku, jak je tam vyfocený celý náš ženský gang a zastesklo se mi po těch časech. Vůbec mě nenapadlo, že upíte v bolestech. Přeji Vám, abyste se zotavila co nejdříve. Hodně a hodně zdravíVVV

1 0
možnosti

Ivanko, díky Vtu fotku se pokusím najít (bez zakázaného předklonu a shýbání to půjde asi těžko)...

1 0
možnosti
Foto

Ludmilko, určitě bude každý den o kousíček líp. A pak rehabilitace, určitě i lázně a příjemné procedury... Podle sebe vím, že k tomu se člověk v krušných dnech musí upínat a pevně tomu věřit. Moc Vás zdravím, držím palce, a když Vám to půjde, pište Váš uzdravovací blog!VR^

1 0
možnosti

Námět by to byl fajn, ale skuhrala jsem už dost, konečně - uzdravování by mělo být optimistické- díkyV

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Vjsem ráda, že Vás vidím... a přeju jen to nejlepší, at je to prostě dobré...:-)

1 0
možnosti

Nevim co jineho bych vam napsal nez to nemecke Gute Besserung.

1 0
možnosti
Foto

R^Ludmilo, držím palce, bude dobře, uvidíte:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik