Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je vidět, že všichni muži po padesátce neblbnou. Ovšem nevím jestli je lepší nezblbnout a pořídit si psa nebo skočit na špek, i když zadarmo není nic, nějaké křehotince. Někdy se dějí i zázraky a proč ztrácet optimismus.

1 0
možnosti

Zázraky se dějí - a je to dobře...

0 0
možnosti
Foto

To bylo hezký, výchovný a poučný... Ta čtyřnohá krasavice ho nezklame, a pokud o ni bud pečovat, V bude mu jistojistě věrná... Díky za úsměvný článek. Veselého Sijvestra a šťastný nová rok, Ludmilo...

1 0
možnosti

Díky, Vám taky MirkoV- a radujte se, celý rok...

0 0
možnosti

Moc děkuju a ;-Dnejen dnes...

1 0
možnosti
Foto

J44a63n36a 43M17a57j78o39v48á

31. 12. 2018 9:32

No jo, holka chlupatá čtyřnohá to nepokazí...

1 1
možnosti

Jasně, haf, haf - ani Silvestr;-)

0 0
možnosti
Foto

Tahle čtyřnohá láska nikdy nezradí.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Konečně dostal rozum:-)

1 0
možnosti

Chytrej (noóó) a mladík;-D

1 0
možnosti

Mám doma chlupacku a potvrzuji.

1 0
možnosti

Stelu, kterou tímto taky zdravím - a my měli Ritu...-:)

1 0
možnosti

Chlupáč vždy léčí a nikdy nezklameV

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik