Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I95v72a62n85a 60L66a45n74c58e

5. 12. 2018 15:35

R^ Chodske kolace jsou nejlepsi.

0 0
možnosti
Foto

Jste správná rodina a to Chodské nářečí je taky moc pěkné!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Děkuji Vám, Ludmilo, za moc pěkný blog! Vaše příbuzenstvo potěšilo i mě :-).

1 0
možnosti

Já Vám Zdeničko za shlédn;-Dutí

0 0
možnosti
Foto

není nad rodinnou soudržnostR^;-D moc jste mě as pobavila paní LudmiloR^

2 0
možnosti
Foto

R^Však bylo potřeba chlácholit pevnými i tekutými dobrotami a vyjádřit sounáležitost osobní návštěvou. Takový pád, to se hned tak někomu nepodaří;-)

2 0
možnosti

Nevím, nevím, jak dopravit horu jablek do pálenice, když je manžel tak pomlácenej. Dopravit vlastně ano, ale jak naložit... Ach joR^

1 0
možnosti

prima přibuzenské vztahy, já když padám, tak to nevzruší ani mého pejsana, i když by mělo,bo nikdo jiný než já se o něj lépe nepostará..;-D

1 0
možnosti

Ujde to ;-)a Vy se mějte fajn

0 0
možnosti

:) Ludi, drží. Jen pokaždé jinde a jinak :)

1 0
možnosti

A Vy se Jano držte, dočetla jsem Váš blogR^

1 0
možnosti

Takové spadnutí je náročné i na pokračování. Horší by bylo, kdyby neměl kdo pofoukat, nebo poplácat. R^:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik