Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Já sem hroznej, vím, ale usmíval jsem se při čtení toho hororu, protože jsem tušil dobrej konec. Před týdnem jsem na jednu pláž slanoval na laně umotanym z divnejch provázku. Nademnou skála, pod mejma nohama propast. Úplná blbost to dělat, ale jinak bych se na tu pláž nedostal. Chlapi to tak maj, Lido. Kor chlapi z Chodska! (já z Chodska nejsem, a přesto...). At se daří!

1 0
možnosti
LI

No jo, vy chlapi, už jste prostě takoví - a je to asi i dobře, protože s "bačkorou" si život nedovedu představit.

P.S.: už je líp -:)

0 0
možnosti
Foto

Dělá se mi mdlo hned na první příčce, takže štafle nee. No mohlo být i hůře, tak aspoň, že to dobře dopadlo...R^

0 0
možnosti
Foto

Štafle, to je u nás nyní postrach. Sestra na ně vlezla jen utřít šmouhu na okně-výsledek zlomená obratle, žebro, modřiny, léčení tři měsíce.:-/

ToběR^;-)

1 0
možnosti
LI

Na padání jsem byla expert já (nezakřiknout) - asi jako mladší (pokus o vtip) jsem končívala mírně (dost) potlučená. Tohle byl ale děs, jak nedejchal a pak chrčel... A navíc ještě umřel mladým buldoček Burásek.

Hezké dny;-)

1 0
možnosti
Foto

R^hlavně e to dobře dopadlo-ovšem ta poslední věta mě rozesmála nejvíc-pokud jsem ji správně pochopila;-)

1 0
možnosti
LI
LI

Teď už se ;-D, ale ještě včera mi mrazilo v zádech...

1 0
možnosti
Foto

Uf, už jsem slyšela o horších úrazech. Naštěstí jsem u žádného nebyla, to by museli ještě zachraňovat i mě!

1 0
možnosti
LI

Já jsem takový "záchranář"- vytažená kostička (rybí a z krůtí nohy) z krku u dvou malých dětí, dusící se matka - bylo toho až až : -)

1 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že to nedopadlo hůř.

2 0
možnosti
LI

Ano, mohlo - měl z pekla štěstí ;-€(nebo tak nějak). Ani nechci napsat, co mi v ten moment proletělo hlavou. Díky;-)

0 0
možnosti
KT

Bouli si zaslouží a jinak je skvělé, že se nezranil nijak vážně.R^

1 0
možnosti
LI

Doufám jen, že se po té ráně do hlavy "probere" a kapku "ubere" - sice bývalý sportsmen, ale v 79-ti v pantoflích lézt na nepřipevněné štafle, žebříky - mohla bych dlooouze vyprávět ...

0 0
možnosti
Foto

Ufff! U nás v rodině je slovo "štafle" zakázané. Otec z nich před pár lety v pětasedmdesáti spadl, když česal hrušky u silnice. Zlomil si obě nohy. Naštěstí se to zahojilo téměř bez následků (až na pár jizev). Ještě že to u vás dopadlo celkem "dobře".R^:-)

1 0
možnosti
LI

Ano, UFFF - a hodně hlasité. A to jsem zapomněla napsat, že na ty štafle lezl v "pantoflích 8-o.

Díky, Vám paní Pavlo hezké dny;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik