Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z pohledu pozorovatele je to velmi "vtipná" situace, ovšem z pohledu konajícího, už je to asi horší...;-D

Možná, že by se Vám ta mísa v noci hodila i na jiné účely než na maliny.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přímo ze života, paní Ludmilo. I ten všetečný soused, číhající za jeho rachitickou stodolou. Ještě že nedopadl jako kdysi jedna zvědavá sousedka, která vždycky sledovala dírou po vypadlém suku v laťovém plotu co se děje na sousedním dvorku. (V zástavbě na Slovácku jsou nalepeny domky a jejich dvorky těsně vedle sebe). To ji tenkrát majitel vedlejšího dvorku (a plotu) postříkal vodou z konve při zalévání růžiček). 8-o:-)

1 0
možnosti

Je to tak, život sám píše příběhy, stačí jen zavzpomínat;-)

0 0
možnosti
Foto

No krása číst!;-DR^ten otisk mi hned připomněl kombajnéra Drápalíka-Hrušínského. Jo a vyhozené kachláky mi taky neunikly;-)

3 0
možnosti

Vida ho, Drápalíka, ale neopisovala jsem - ani náhodou;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Soused fatk zlaticko na zabiti;-)

1 0
možnosti

Už nakukuje jinde, někde tam nahoře. Občas se ale ohlídnu, odkud vyskočí -:)

1 0
možnosti
Foto

:-D :-D :-D To jsem čekala, že se někdo půjde venčit, nejlépe v noci, a vrstvu poruší. ;-)

1 0
možnosti

Ludi, Vy jste zwíře! :))))))

1 0
možnosti

Jak já rád čtu mezi těma vsema agitkama tady, něco normalniho. Diky! Fakt jste se zbavili kachlových kamen?

1 0
možnosti

Šmarjá, Marku - Ludmila a agitky??? To asi bude mejlka, ne?

1 0
možnosti
Foto

:-)R^karma a dík za pobavení

1 0
možnosti

Díky paní Libuše a moc zdravím;-D. Jsem ve skluzu -:)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS