Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fakt smůla. Třeba pán příště "nezapomene" zaplatit. R^;-D

1 0
možnosti

Z bezp. kamer se dodatečně 8-ozjistilo, že nakupoval rád a bez placení...R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný;-)R^Hezké dny přeji!

1 0
možnosti
Foto

Ludmila tu popsala smutný fenomén doby: hloupneme. Všichni. :-/;-DUž ani zloději nejsou klasa, tak mazaní a bystří jako byli dřív. A kdo je z nich trochu bystřejší a mazanější... toho si tu u nás volíme...jak říkám... všichni...i nám pak dojde, že co k nám patří, jsme v euforii nechali jalově někde viset :)) Ludmilo, krásný konec léta Vám přeju:-)R^:-)

1 0
možnosti

I Vám Radko krásné "podletí" - díky, že jste se objevila;-)

0 0
možnosti
Foto

Na takové ptáčky bývají háčky. Patřilo mu to. Mně bohužel okradli zloději 3x - a nelapli je. :-/

1 0
možnosti

Šéf bezpečáků si tehdy užil svou chviličku slávy, neřekl, co v té kapse nenechavce našel -:)

Jinak, nás lapkové (jiní) vykradli na chalupě 4x.R^

0 0
možnosti

:) To je Ludi tak, že na každého čuníka, se někde vaří voda :)

A karma jako prase přidána navrch! :)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^karma a dík za pěkné počteníčko:-)

1 0
možnosti

Díky :-)paní Libuše, mějte se -:)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DTak to je klasika, která ovšem nejde vymyslet.;-)

1 0
možnosti

Je to tak, pak mi naskočili další kradláci, asi je to fakt "klasika";-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Tak to se povedlo. Ludmilo, připomněla jste mi Jahelku:

https://www.youtube.com/watch?v=qyD-MMEW_9Y

1 0
možnosti

Tak to neznám, že by se mladík před lupem inspiroval?

Díky;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik