Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já byla taky rváč -nabančila jsem i klukům-a ta poslední věta je prostě úžasná-chytrá holčička, opravdu;-Djá to neslyšela;-D;-D;-Dgeniální faktR^

1 0
možnosti

Ano, malá "ženská";-D, často si na Haničku (jako malou) vzpomenu a - nevyrostla z "toho."

DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

Hezký! R^Dodnes si vzpomínám na naše šarvátky se segrou. Moje zbraň bylo škrábání a kousání. Ale stačilo, když otec vzal do ruky šlaušek na víno, který mu pak v rukách lehce zasvištěl...hned bylo po rvaní;-D

1 0
možnosti

Šlaušek - hezký, u nás se říká Šlaufek ;-)

Měj se;-D

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší vztahy bývají mezi sestrami, které jsou jen o rok, nebo o dva od sebe vzdálené věkem. Znám to, se sestrou, o dva roky mladší, jsme se stále o něco přely - se sestřičkou, o osm let mladší, problémy nebyly. Proto mě udivovalo, že s mými vnuky, z nichž jeden byl jen o rok starší než ten druhý, problémy nebyly. Když byli malí vodili se za ručičky, a když jeden dostal nějakou sladkost, ten druhý hned na to, " babi, dej také Tomáškovi." A v pohodě jsou do dneška, již jako dospělí. Někdy jsou za dětskou řevnivost odpovědní rodiče. Měli by být být zásadoví - ale s dětmi by to měli umět.. (Být k nim laskaví, ale nenechat si je přerůst přes hlavu). :-/R^

1 0
možnosti

Všímala jsem si často, jak se holky(sestry) dokážou handrkovat o kdeco.;-)

0 0
možnosti
Foto

Na ZŠ byly jsme 3 kamarádky a často jsme se hádaly (z dnešního pohledu samé dětské malichernosti) a já psala do "Sedmičky pionýrů" do nějaké poradny (už si to moc nepamatuju) co s tím;-D;-D. Tenkrát byla jen papírová pošta, za nějaký ten týden přišel mi dopis, který bohužel už nemám a jeho obsah si nepamatuju, ale základní myšlenku ano: TROJLÍSTEK to má vždy nejtěžší, při sebemenším střetu je to pokaždé 2:1.

A jinak - s dětmi je vždycky zábava, to se člověk nenudí:-). Za článekR^.

2 0
možnosti
Foto

Aha, tak proto máma chtěla čtyři děti. Mě při každém jejím smutnění, že počtvrté to nevyšlo, děsila představa tří proti mně spaktovaných s rodiči za zády.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Jedna moje ségra měla oblíbenou výhrůžku "V tom případě nepočítej, že ode mě dostaneš něco k Vánocům!" Používala celoročně.;-D

1 0
možnosti
Foto

Se starší ségrou jsme se rvaly jak koně, takže mne překvapuje, že moje dcery jsou celkem v pohodě - asi tím, že jsou dvojčata, mají k sobě blíž. Nicméně nedělám si iluze, že všechny holčičky se chovají jako princezny.

No ale nakonec jste tu holčičí bandu zvládla!R^;-D

1 0
možnosti

Asi ty věkové rozdíly jsou problém, asi, díky;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Taková poněkud rafinovanější koťata, ta se perou, skoro hned jak začnou koukat:-)

1 0
možnosti

Ludi, svoji ségru jsem nezabila. Ale zbít jsem ji toužila co chvíli. U vědomí vlastní síly, jsem si musela její trestání za lži o mě, odpustit. Nemuselo by to dopadnout dobře :)

Karma jako Brno!

1 0
možnosti

Jani, jen co zaleju (zbytkem vody) všechny muškáty v oknech, začnu číst blogy, na které mám odkazy v mailu. Mrknutím oka jsem zjistila, že jste měla "v pácu" podobné téma.

Díky a - Hezký večer -:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik