Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky se hlásím do klubu. Někdy ty rychle čtené - tudíž špatně čtené - texty jsou zábavnější než originál. :-)

1 0
možnosti
LI

Ten "klub" je určitě plný samých milých lidiček -:)

0 0
možnosti
Foto

R^Takévé překuky dokážou pročistit a odlehčit atmosféru, Ludmilo:-)

1 0
možnosti
LI

Před několika dny mě zastavila úplně cizí osoba a spustila: "Ahoj Maruš, vůbec jsem tě nemohla poznat8-o..." - no, já jí vůbec neznala a ona na to: "Tak jsem se asi spletla..." - to byl překuk, to až i mě postihne, tak...;-D

1 0
možnosti
JS

Rychločtení jsem uměla snad odjakmrtva bez učení :D

Taky to podle toho vypadalo, protože mi jednou můj táta dal opisovat z knihy (abych potrénovala ruku) a já místo

"Chodil a chodil."

napsala

"Clodil a Clodil."

:D

1 0
možnosti
LI

Některý věci se člověk ani "učit" nemusí -:)

0 0
možnosti
LI

Vítej "mezi námi" a bude nás určitě "furt" víc a víc;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^. Tohle rychločtení už mě napálilo vícekrát. Třeba při luštění křížovky: primáti - no jasně, napsala jsem ,,opi". Pak si lámala hlavu s těmi kolmými slovíčky, nic mi tam nepasovalo, prostě nic!! Při pomaločtení jsem zjistila (už zoufalá!), že zadání je pramáti. ;-D

4 0
možnosti
LI

Luštění křížovek je tím pádem velká legrace, někdy nestačím zírat co se po mně chce. Pak si to pořádně přečtu a je to;-D;-D

Díky

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik