Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to jste mě skvěle pobavila!!!R^ Tramvaji místo mlátičky se směji ještě teď;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak snad má po těch padesáti letech společného soužití člověk nárok na nějakou tu chybičku. S dokonalým člověkem by byla nuda žít...;-)R^

1 0
možnosti

:) oddělené ložnice by to spravily, Ludi. Třeba by pak manžel ještě rád slyšel Vaše údajné "kraválování" :)

3 0
možnosti
Foto

Jasně, odděleně a budeš vzácnější;-)

2 0
možnosti
Foto

R^Nevěřím, u takové zlaté ženské, jako jste Vy, Ludmilo, to nemůže být pravda:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 763x
Po studiích technického směru jsem vědu a techniku asi výrazně ochudila. Nikdy jsem totiž nekonstruovala. Ráda jsem psala. Bohužel, jen pro své přátele. A také výborně vařím. A je to na mně a mém manželovi znát...

Seznam rubrik